ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و مشخصات مدل‌های مختلف گلکسی واچ ۳ فاش شد

اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ ۳ منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا ساعت هوشمند جدید سامسونگ در پنج نوع مختلف و با قیمتی بین ۴۰۰ الی ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. «ایوان بلس» ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ ۳ منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا ساعت هوشمند جدید سامسونگ در پنج نوع مختلف و با قیمتی بین ۴۰۰ الی ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

«ایوان بلس» افشاگر مشهور دنیای تلفن‌های هوشمند اخیرا به برخی سوالات پیرامون عرضه گلکسی واچ ۳ پاسخ داده که شامل اطلاعاتی از انواع مختلف این ساعت هوشمند و همچنین قیمت آنها می‌شود. این در حالی است که evleaks مدتی پیش رندرهایی واضح و باکیفیت از این محصول را هم منتشر کرده.

طبق شواهد، نسخه ۴۵ میلی‌متری گلکسی واچ ۳ در سه نوع مختلف عرضه خواهد شد. نسخه‌های تیتانیومی فقط در رنگ مشکی و مجهز به بلوتوث هستند، در حالی که نسخه‌های استیل ضدزنگ در دو رنگ مشکی و نقره‌ای و مجهز به بلوتوث و LTE روانه بازار خواهند شد. البته رنگ مشکی استیل تنها با قابلیت LTE و قیمت بالاتر قابل خریداری خواهد بود.

نسخه ۴۱ میلی‌متری فقط در نوع استیل ضدزنگ و در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی عرضه خواهند شد. هر دوی این مدل‌ها قابلیت‌های بلوتوث و LTE را دارا خواهند بود.

اما می‌رسیم به مبحث بسیار مهم قیمت. طبق گفته‌های ایوان بلس بازه قیمتی گلکسی واچ ۳ بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار خواهد بود. با وجود اینکه قیمت دقیق هر مدل مشخص نشده، بدیهی است که نسخه‌های تیتانیومی گرانتر از نسخه‌های ۴۱ میلی‌متری خواهند بود. احتمالا مدل‌های پایه و مجهز به بلوتوث حدود ۴۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.

در دیگر شایعات مربوط به این گجت پوشیدنی، می‌دانیم که شیشه نمایشگر گلکسی واچ ۳ از جنس گوریلا گلس DX بوده و زه چرخشی آن نیز باریکتر از نسل های قبلی است. ضمن اینکه ساعت هوشمند مورد بحث از استاندارد نظامی MIL-STG-810G و همچنین استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM برخوردار خواهد بود.

گفتنی است مدل ۴۱ میلی‌متری باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگری ۱.۲ اینچی خواهد داشت و مدل ۴۵ میلی‌متری نیز از باتری ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر ۱.۴ اینچی بهره می‌برد. در عین حال هر دو مدل مجهز به سیستم شارژ بی‌سیم خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی