ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهمیه بنزین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ۲۵ درصد افزایش یافت

میزان سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی پس از انجام مذاکرات و پیگیری‌های انجام شده توسط تپسی با کارگروه سوخت و حمایت وزارت کشور، ۲۵ درصد افزایش یافت. معاون عملیات و نایب رئیس هیات مدیره شرکت تپسی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

میزان سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی پس از انجام مذاکرات و پیگیری‌های انجام شده توسط تپسی با کارگروه سوخت و حمایت وزارت کشور، ۲۵ درصد افزایش یافت.

معاون عملیات و نایب رئیس هیات مدیره شرکت تپسی با اعلام این خبر گفت: «این اقدام به منظور رفع بخشی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی‌های آنلاین با توجه به افزایش هزینه‌های سوخت انجام شده است.»

«هومن دمیرچی» باور دارد که رانندگان تاکسی آنلاین نیز مانند بسیاری از دیگر افراد کشور در زمان شیوع ویروس کرونا با مشکلات معیشتی روبرو شده‌اند: «پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرهای شهری، رانندگان تاکسی‌های آنلاین از نظر معیشتی تحت فشار زیادی قرار گرفتند و ما تلاش کردیم تا علاوه بر هماهنگی جهت پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به سفیران، برای برخورداری از حمایت‌های مالی بیشتر دولت نیز مذاکره کنیم.»

دمیرچی اعلام کرد یکی از این مذاکرات مربوط به افزایش میزان سهمیه رانندگان تاکسی‌های آنلاین بوده چرا که میزان سهمیه آنها به مقدار کافی نبود و رانندگان فشار مالی زیادی را تحمل می‌کردند. علاوه بر این مساله از زمانی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد و وضعیت اقتصادی رو به وخامت گذاشت، فشار بر رانندگان بیشتر از قبل شد: «کم شدن میزان درآمد و درخواست‌هایی که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی برای رسیدگی به مشکلات‌شان داشتند باعث شد مذاکراتی را با کارگروه سوخت وزارت کشور و وزارت نفت آغاز کنیم تا با افزایش سهمیه تاکسی‌های اینترنتی و نزدیک کردن میزان آن به عدد واقعی مورد نیاز، از فشار وارده به رانندگان کاسته شود.»

به گفته دمیرچی تمام مجموعه‌هایی که در این مدت با آن‌ها مذاکره کرده‌اند، از این مساله حمایت کرده و در نهایت پس از چند ماه مذاکره و با حمایت وزارت کشور این مساله به نتیجه رسید و از این به بعد، سهمیه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

معاون عملیات تاکسی تپسی همچنین گفت: «ما این کار را آغاز کردیم و پس از مدت کوتاهی مجموعه‌های دیگر هم برای حمایت به ما پیوستند. ضمن این که پس از این نیز برای سهولت زندگی رانندگان و معیشت آن‌ها مذاکره خواهیم کرد. به این ترتیب از همین دوره (۲۱ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد)، پرداخت سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، معادل ۸.۷۵ لیتر خواهد بود که به حساب رانندگان تپسی و سایر تاکسی‌های اینترنتی واریز می‌شود.»

گفتنی است این مقدار سهمیه برای خودروهای بنزینی تا سقف ۳۰۰ لیتر است و خودروهای دوگانه سوز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، ۵.۲۵ لیتر سهمیه بنزین تا سقف ۱۸۰ لیتر دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی