ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون‌های ۲۰۲۰
تکنولوژی

مینگ-چی کو: دوربین آیفون ۱۲ از لنزهای پیشرفته Largan بهره می‌برد

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ چی کو» اخیرا در یادداشتی اعلام کرده که شرکت «Largan» لنزهای باکیفیت دوربین اصلی آیفون ۱۲ را می‌سازد. به گزارش MacRumors، این لنزها از اواسط ماه جاری میلادی در اختیار اپل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ چی کو» اخیرا در یادداشتی اعلام کرده که شرکت «Largan» لنزهای باکیفیت دوربین اصلی آیفون ۱۲ را می‌سازد.

به گزارش MacRumors، این لنزها از اواسط ماه جاری میلادی در اختیار اپل قرار می‌گیرند، البته سازنده آیفون در سال‌های گذشته قطعات دوربین را کمی زودتر دریافت می‌کرد. کو به تاخیر ۴ تا ۶ هفته‌ای در تولید انبوه آیفون‌های اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی اشاره کرده. با توجه به این موضوع، بالاترین تعداد لنزهای تولید شده در فاصله ماه‌های سپتامبر و نوامبر در اختیار اپل قرار می‌گیرد که دیرتر از بازه آگوست و اکتبر در سال‌های گذشته است.

مینگ چی کو در گزارش خود دلیل این تاخیر را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به کرونا در سراسر جهان روی تولید آیفون تاثیر گذاشته است. با وجود تاخیر در تولید، همچنان انتظار داریم گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در شهریور ماه معرفی شوند، البته شایعات به عرضه آن‌ها در مهرماه یا آبان ماه اشاره می‌کنند.

اگرچه کو در یادداشت خود به استفاده از دوربین‌های باکیفیت در آیفون ۱۲ اشاره کرده، اما مدل خاص آن را مشخص نکرده است. با این وجود در یادداشت قبلی ادعا کرده بود که کیفیت دوربین چندگانه آیفون ۶.۷ اینچی بهبود پیدا می‌کند و از لنزهای بزرگتر با قابلیت جذب نور بیشتر بهره می‌برد.

انتظار داریم اپل در ماه‌های آینده از آیفون‌های مدل پرو ۶.۱ و ۶.۷ اینچی با دوربین اصلی سه گانه و آیفون‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی با دوربین اصلی دوگانه رونمایی کند. کو در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که تولید انبوه مدل‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی از شهریور ماه و مدل ۶.۷ اینچی از مهر ماه آغاز می‌شود که علت آن، طراحی پیچیده‌تر مدل گران‌تر است.

گفته شده مدل 4G آیفون ۱۲ با قیمت پایه ۵۴۹ دلار و مدل 5G با قیمت ۶۴۹ دلار وارد بازار می‌شود و ظاهرا علاوه بر هدفون، خبری از شارژر نیز در جعبه آیفون‌های جدید نخواهد بود. این محصولات از فیلم‌برداری 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • best
    best | ۱۴ تیر ۱۳۹۹

    مشخصه مواجب بگیر شدین چند وقتیه دیگه مستقل نیستین و ........

  • best
    best | ۱۴ تیر ۱۳۹۹

    راست میگه چرا حرفی نمیزنین مرغ که تو دهنتون تخم نکرده

  • HhMojtaba666
    HhMojtaba666 | ۱۴ تیر ۱۳۹۹

    چرا در مورد تعرفهای جدید ایرانسل حرفی نمیزنین!

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۱۴ تیر ۱۳۹۹

      میترسن داداش

مطالب پیشنهادی