ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۴ نفر با ۷۰ ساعت نگه داشتن انگشت روی صفحه موبایل ۸۰ هزار دلار برنده شدند

بعد از آنکه خالق چالش نگه داشتن انگشت روی صفحه نمایشگر موبایل‌های هوشمند متوجه شد بعد از گذشت هفتاد ساعت هنوز کاربرانی هستند که چالش را ادامه داده‌اند، پایان این رقابت را اعلام کرد و ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

بعد از آنکه خالق چالش نگه داشتن انگشت روی صفحه نمایشگر موبایل‌های هوشمند متوجه شد بعد از گذشت هفتاد ساعت هنوز کاربرانی هستند که چالش را ادامه داده‌اند، پایان این رقابت را اعلام کرد و به هر کدام از آنها ۲۰ هزار دلار جایزه داد.

«جیمی دونالدسون» ملقب به MrBeast که یکی از شناخته‌شده‌ترین یوتیوبرهای آمریکایی به شمار می‌آید، مدتی پیش اپلیکیشنی به اسم «Finger on the App» معرفی کرد که با همراهی شرکت MSCHF طراحی شده بود. قوانین این چالش ساده بودند؛ انگشتتان را روی صفحه نمایشگر نگه دارید، تا در نهایت ۲۵ هزار دلار برنده شوید. این رویداد از سه‌شنبه هفته قبل شروع شده بود و نزدیک به سه روز ادامه داشت.

در این شرایط که هنوز تعداد رقابت کنندگان به یک نفر نرسیده بود، دونالدسون چالش را متوقف کرد و اعلام نمود که به هر چهار نفر باقی مانده جایزه می‌دهد: «چهار شرکت کننده عزیز که هنوز انگشتتان روی اپلیکیشن است. من چالش را اینجا به اتمام می‌رسانم. سه روز دیوانه کننده است. همه شما بردید و نفری ۲۰ هزار دلار دریافت خواهید کرد. تبریک می‌گویم».

با وجود اینکه دونالدسون از شرکت کنندگان درخواست می‌کرد بخوابند، چهار نفر از آنها تمام مدت ۷۰ ساعته چالش را بیدار بودند. پیش از این چند نفری ادعای پیروزی می‌کردند، اما دونالدسون تاکید داشت که تیم توسعه اپلیکیشن به وضوح می‌تواند تشخیص دهد چه کسی واقعا به درستی این کار را انجام می‌دهد. او در توییترش نوشته: «خوشحالم که یک ربات برنده نشد».

گفتنی است دونالدسون طی روزهای اخیر با ترفندی چالش برانگیز برخی از شرکت کنندگان را از دور خارج کرد. او به آنها پیشنهاد می‌داد که اگر همین حالا انگشتشان را از روی اپلیکیشن بردارند، مبالغ ۵ یا ۱۰ هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد. به همین ترتیب تنها کسانی که مصمم به پیروزی بودند در نهایت باقی ماندند.

چالش Finger on the App موفق شد طی یک ساعت نخست بیش از یک میلیون مخاطب به خودش جذب کند. دونالدسون تاکید داشت که کسی نمی‌تواند با چسباندن دست خود به موبایل پیروز این رقابت باشد، چرا که هر مدتی یک بار اپلیکیشن از شرکت کننده می‌خواهد تا انگشتش را روی صفحه جابجا کند. او در نهایت این چالش را به پایان رساند تا افراد باقی مانده بخوابند و از آسیب‌های احتمالی پیشگیری شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۵ تیر ۱۳۹۹

    دیجیاتو پیگیری کن اینترنت که به قیمت قبلی برنگشت وزیر ارتباط باز یه دروغ زد دل مردم خوش کنع

مطالب پیشنهادی