ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورود بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت ممنوع شد

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرده که پیروی گفته‌های رئیس جمهور و شهردار تهران مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف از نیمه اول تیر ماه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرده که پیروی گفته‌های رئیس جمهور و شهردار تهران مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف از نیمه اول تیر ماه در ادارات و ناوگان عمومی سطح شهر، برخورد سختگیرانه‌تری از سوی شهرداری در ناوگان عمومی با افرادی که ماسک نزده‌اند صورت می‌گیرد.

با تاکید رئیس جمهور و شهردار تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در تمامی اصناف، ادارات و در ناوگان عمومی پایتخت؛ از امروز یک شنبه ١۵ تیر ماه، تمهیدات سختگیرانه‌تری به این منظور در تمامی ناوگان عمومی شهر اعمال خواهد شد.

مشاهدات عینی خبرنگار دیجیاتو نشان می‌دهد که در برخی ایستگاه‌های اتوبوس خط تندرو از حضور شهروندان بدون ماسک ممانعت به عمل می‌آید و شهروندان به تهیه ماسک تشویق می‌شوند. گفتنیست هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ۶٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و امکان عرضه ماسک در پایانه‌های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است. همچنین ناگفته نماند در ایستگاه‌های تاکسیرانی، تنها سه مسافر در هر خودرو سوار می‌شوند و شهروندان می‌توانند شماره پلاک تاکسی‌های متخلف که مبادرت به سوار کردن ۴ مسافر در خودرو می‌ورزند را به سازمان تاکسیرانی تهران گزارش کنند.

مجموعه مدیریت شهری و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر مصوبه دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام کرده رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی همچنان مورد تاکید است و از امروز (یکشنبه ١۵ تیر ماه) سختگیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی‌های شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنابراین اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی ممانعت می‌شود. در اطلاعیه شهرداری تهران از مردم خواسته شده تا با رعایت ماسک به داشتن شهری سالم‌تر کمک کنند: «از این رو از شهروندان می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کرده و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر داشته باشند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۵ تیر ۱۳۹۹

    میخوان مردم رو تیغ بزنن، وگرنه ماسک هیچ تاثیری تو کرونا گرفتن نداره، تو خارج هم که میزنن به خاطر اینکه ماسکاش خارجیه کار میکنه،

مطالب پیشنهادی