ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

قیمت و مشخصات احتمالی گلکسی فولد ۲ افشا شد

گلکسی فولد 2 پانزدهم مرداد ماه رونمایی خواهد شد و حالا اطلاعاتی تازه از جمله قیمت این گوشی هوشمند تاشو را در اختیار داریم. ضمن اینکه گفته می‌شود شیوع ویروس کرونا احتمالا باعث می‌شود عرضه ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

گلکسی فولد 2 پانزدهم مرداد ماه رونمایی خواهد شد و حالا اطلاعاتی تازه از جمله قیمت این گوشی هوشمند تاشو را در اختیار داریم. ضمن اینکه گفته می‌شود شیوع ویروس کرونا احتمالا باعث می‌شود عرضه این موبایل به تاخیر بیافتد.

کمپانی سامسونگ به خاطر شرایط پاندمی فعلی جهان مجبور شده تمام رویدادهای حضوری‌اش را کنسل کند؛ به همین ترتیب مراسم Unpacked 2020 که محلی برای معرفی گلکسی نوت 20 و البته نسل دوم موبایل تاشوی گلکسی فولد خواهد بود را به صورت دیجیتالی برگزار خواهد کرد.

انتظار می‌رود این موبایل جدید از نمایشگری ۷.۷ اینچی داخلی و با قابلیت خم شدن برخوردار بوده و یک نمایشگر ۶.۲۳ اینچی هم در بیرون بدنه قرار دارد. علاوه بر این تفاوت دیگری که این نسخه نسبت به نسل اول شامل خواهد شد، استفاده از باتری دوگانه ۴۳۶۵ میلی‌آمپر ساعتی (متشکل از دو باتری ۲۰۹۰ و ۲۲۷۵ میلی‌آمپر ساعتی) و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است که اخیرا در سری گلکسی اس20 استفاده شده بود. این تکنولوژی شارژ می‌تواند یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی را در زمانی کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ کند.

گلکسی فولد 2

اما مهمترین بخش از این افشاگری‌ها، قیمت قابل توجه و بالای گلکسی فولد 2 است. بر اساس گزارش‌های به دست آمده سامسونگ برای این موبایل تاشو مبلغ ۲۲۰۰ یورو (معادل با ۲۵۰۰ دلار) را در نظر گرفته که دقیقا شایعات پیشین را تایید می‌کند. بنابراین بدیهی است که کاربران انتظار داشته باشند جدیدترین امکانات روز و حتی تمام تجهیزات پرچمداران در این موبایل در دسترس باشد.

در کنار این اطلاعات تازه، گزارش مورد بحث اشاره دارد که تاریخ عرضه گلکسی فولد 2 به خاطر شیوع ویروس کرونا دیرهنگام‌تر از آنچه سامسونگ در نظر داشته خواهد بود. طوری که گفته می‌شود این موبایل احتمالا در پاییز و اوایل ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) راهی بازار خواهد شد. البته با توجه به شرایط جدید پیش آمده، احتمالا گلکسی فولد 2 هرگز به صورت رسمی رنگ بازار ایران را نخواهد دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی