ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر زنده گلکسی نوت ۲۰ اولترا برای اولین بار

انتظار داریم سامسونگ ماه آینده میلادی از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کند و حالا تصاویر واقعی گلکسی نوت ۲۰ اولترا افشا شده که این دستگاه را در زوایا مختلف نشان می‌دهد. در گذشته ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

انتظار داریم سامسونگ ماه آینده میلادی از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کند و حالا تصاویر واقعی گلکسی نوت ۲۰ اولترا افشا شده که این دستگاه را در زوایا مختلف نشان می‌دهد.

در گذشته سامسونگ به صورت اتفاقی تصاویر رسمی این گوشی را در سایت خود در روسیه منتشر کرده بود، اما تصاویر واقعی این دستگاه ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند. این تصاویر توسط حساب توییتری یک یوتیوبر به نام «Jimmy Is Promo» منتشر شده است.

دستگاه موجود در این تصاویر مشکی رنگ است و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که یکی از آن‌ها، دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال است. سنسور چهارم زیر فلش LED می‌تواند 3D ToF یا فوکوس خودکار لیزری باشد.

به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا از صفحه نمایش امولد Infinity-O مشابه با گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰ بهره می‌برد و خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر در آن نخواهد بود. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست دستگاه‌ قرار گرفته‌اند و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش باریک هستند. نمایشگر این پرچمدار خمیده است، با این حال خمیدگی آن چندان زیاد نیست.

این یوتیوبر ادعا کرده که محل قرارگیری قلم S Pen و اسپیکر به سمت چپ منتقل شده است. بر اساس یکی از تصاویر، این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.5 بهره می‌برد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

در هفته‌های گذشته شاهد افشاگری‌های زیادی پیرامون پرچمداران آینده سامسونگ بودیم. ادعا شده گلکسی نوت ۲۰ اولترا به صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. این گوشی هوشمند از ۱۶ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

بر اساس شایعات، سامسونگ در این گوشی هوشمند خود از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز استفاده می‌کند که البته شاید این پردازنده، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باشد. قیمت این گوشی هوشمند غول پیکر احتمالا بالاتر از ۱۴۰۰ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Kamiyar Shahbazzadeh
    Kamiyar Shahbazzadeh | ۱۸ تیر ۱۳۹۹

    به امید آزادی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی