ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بوکسورهای بی ام و از راه می رسند؛ نسل جدید M3/M4 به زودی رونمایی خواهد شد

شرکت باواریایی نشین بی ام و به طور رسمی از مشخصات نسل جدید M3 و M4 رونمایی کرد. این دو سدان و کوپه بخش M Power بی ام و به نسل جدید موتور این شرکت ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

شرکت باواریایی نشین بی ام و به طور رسمی از مشخصات نسل جدید M3 و M4 رونمایی کرد. این دو سدان و کوپه بخش M Power بی ام و به نسل جدید موتور این شرکت یعنی S58 مجهز شده اند. این موتور 3 لیتری 6 سیلندر که به دو توربو مجهز است در مدل استاندارد توانایی تولید حداکثر قدرت 480 اسب بخار و در مدل Competition توانایی تولید 510 اسب بخار و 650 نیوتن متر گشتاور را دارد.

جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک نیز نیرو را در مدل استاندارد تنها به چرخ عقب ارسال می‌کند. مدل Competition اما برای اولین بار مجهز به سیستم انتقال قدرت به هر چهارچرخ، موسوم به xDrive شده است.

همچنین در مدل استاندارد امکان بهره مندی از جعبه دنده 6 سرعته دستی نیز مهیا شده است. پیش از این موتور S58 در نسل جدید بی ام و X3 و X4 M استفاده شده بود. قرار است از هر دو خودرو در ماه سپتامبر 2020 رونمایی شود.

به مناسبت رونمایی از قوای محرکه این دو خودرو اسپرت، بی ام و امکان بررسی اولیه نمونه پرتوتایپ را برای خبرنگاران حوزه خودرو فراهم کرده است.

خبرنگاران حاضر در تست در زمینه عرضه مدل دنده دستی (که برای رانندگان حرفه ای تر در نظر گرفته شده) به شرکت بی ام و هشدار داده اند چراکه به عقیده آن ها این مدل انتظاری که از بخش M Power در زمینه ساخت یک خودرو اسپرت قدرتمند دنده دستی می رود، را برآورده نمی کند.

چرخ های 19 و 20 اینچی آلومینیومی فورج کاری شده با سایز 275/35 در جلو و 285/30 در عقب نیز بزرگ ترین چرخ و لاستیکی است که بی ام و بر روی M3 و M4 قرار داده است.

بی ام و توانسته دو محصول اسپرت با قابلیت‌های فراوان را تولید کند و به همین علت M3 و M4 نسل جدید می‌تواند برگ برنده این شرکت برای رقابت با رقبای سرسختی از جمله مرسدس بنز، آئودی، کادیلاک، آلفارومئو و... باشد.

بی ام و

با وجود این که هر دو محصول از نظر وزن و ابعاد بزرگ تر شده‌اند اما خبرنگاران هندلینگ، دقت فرمان و چسبندگی مثال زدنی هر دو خودرو را ستوده‌اند. همچنین، گفته می شود به مدد قوای محرکه بسیار دقیق و قدرتمند، M3 و M4 بی ام و چیزی کمتر از سوپرخودروهای مدرن ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Hassan Kohansal
    Mohammad Hassan Kohansal | ۱۸ تیر ۱۳۹۹

    چراغ عقب تقریبا شبیه لکسوس LS

مطالب پیشنهادی