ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه با نرم افزار 4K Stogram عکس‌های اینستاگرام را در کامپیوتر دانلود کنیم؟

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که با کامپیوتر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید، با این حال در برخی زمینه‌ها مانند دانلود عکس محدودیت‌هایی دارد و باید از برنامه‌های جانبی استفاده کنید. نرم ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که با کامپیوتر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید، با این حال در برخی زمینه‌ها مانند دانلود عکس محدودیت‌هایی دارد و باید از برنامه‌های جانبی استفاده کنید. نرم افزار 4K Storage امکان مشاهده پست‌های Private اینستاگرام را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید با آن ویدیوها و عکس‌ها را در کامپیوتر دانلود کنید.

برنامه‌هایی مانند 4K Storage یکی از راه حل‌های رفع محدودیت‌های اینستاگرام محسوب می‌شود. در این مطلب نحوه دانلود عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام با استفاده از هشتگ، نام کاربری و موقعیت مکانی را به شما آموزش می‌دهیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دانلود عکس‌های اینستاگرام با نرم افزار 4K Storage

ابتدا نسخه رایگان این برنامه را از این لینک دانلود و آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک او اس و اوبونتو قابل نصب است. با اجرای این برنامه می‌توانید جستجوی خود را با استفاده از نام کاربری، هشتگ یا موقعیت مکانی شروع کنید، البته بهتر است قبل از شروع جستجو، وارد حساب کاربری خود شوید.

نرم افزار 4K Stogram

برای ورود به حساب اینستاگرام خود، روی آیکن پروفایل کلیک و سپس گزینه «Login» را انتخاب کنید. بجای این مسیر می‌توانید به Tools > Login بروید. با وارد کردن اطلاعات خود، وارد حساب می‌شوید و پست‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند. شما می‌توانید با راست کلیک به گزینه‌های بیشتری مانند «Browse on Instagram» و اشتراک‌گذاری دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام را درون برنامه 4K Stogram مشاهده کنید، البته به این موضوع توجه کنید که این فایل‌ها درون برنامه‌های پیش فرض کامپیوتر شما اجرا خواهند شد.

برای تغییر فولدر خروجی، به سراغ منوی «Preferences» بروید که این کار با مسیر Tools > Preferences یا کلیک روی پروفایل امکان‌پذیر است. به صورت پیش فرض این فولدر درون کتابخانه تصاویر سیستم قرار گرفته که در ویندوز، در Pictures قرار دارد. در این بخش می‌توانید محل فولدر را تغییر دهید.

نرم افزار 4K Stogram

برای ذخیره تصاویر در حساب اینستاگرام خود، باید نسخه پریمیوم این نرم افزار را تهیه کنید، البته امکان امتحان کردن آن به صورت رایگان برای مدت زمان محدودی نیز وجود دارد. با این برنامه می‌توانید از حساب خود بکاپ بگیرید. پس از ورود به حساب خود، به مسیر File > Export Posts بروید. در اینجا فایل CSV حاوی نام حساب و مسیر فایل عکس‌ها و ویدیوها ذخیره می‌شود.

شما به عکس‌ها و ویدیوهای MP4 دانلود شده خود در فولدر خروجی پیش فرض دسترسی خواهید داشت، البته همانطور که بالاتر گفتیم، می‌توانید محل آن را تغییر دهید. نرم افزار 4K Stogram فایل‌های اینستاگرام را با رزولوشنی که آپلود شده‌اند، ذخیره می‌کند و نام فایل‌ها با تاریخ و ساعت همراه است.

نرم افزار 4K Stogram

دانلودها در پس زمینه انجام می‌شوند و پس از اتمام، سیستم عامل به شما اطلاع می‌دهد.

جستجو با هشتگ، نام کاربری و موقعیت مکانی

فرقی نمی‌کند وارد حساب اینستاگرام خود شده‌اید یا خیر، می‌توانید در کامپیوتر خود با استفاده از برنامه 4K Stogram در این شبکه اجتماعی شروع به جستجو و گشت و گذار کنید. جستجو برای کاربران، هشتگ‌ها و موقعیت‌های مکانی در این برنامه ساده است. تنها عبارت موردنظر خود را وارد کنید، حساب کاربری یا هشتگ را پیدا و انتخاب کنید و در نهایت، روی گزینه «Subscribe» کلیک کنید. برای جستجوی ساده‌تر با یک عبارت، از کادر فیلتر (آیکن ذره‌بین) استفاده کنید.

برای مثال فرض کنید بدنبال تمام پست‌های حساب رسمی «LEGO» هستید، برای این کار کلمه Lego را وارد و حساب کاربری را انتخاب کنید و در نهایت روی گزینه اشتراک کلیک کنید. پست‌های اخیر این حساب اینستاگرام در زیر نوار جستجو به نمایش گذاشته می‌شود که البته با کلیک روی فلش سمت راست به پست‌های بیشتری دست پیدا می‌کند.

نرم افزار 4K Stogram

شما می‌توانید عکس‌ها را با استفاده از گزینه «Export Posts» دانلود و در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

نگاهی به قابلیت‌های دیگر نرم افزار 4K Stogram

این برنامه قابلیت‌های زیر را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • مرور فید دوستان خود و دانلود عکس‌ها و ویدیوهای آن‌ها
  • دانلود تصاویر حساب‌های پرایوت که فالو می‌کنید.

نسخه کامل 4K Stogram امکان دانلود استوری‌های اینستاگرام، کامنت‌ها و متادیتا را برای شما فراهم می‌کند. نسخه پریمیوم این نرم افزار همچنین فاقد تبلیغات است تا بدون هیچ حواس پرتی بتوانید در این شبکه اجتماعی جستجو کنید و از آن روی کامپیوتر خود بکاپ بگیرید.

4K Stogram یک نرم افزار کامل است که با رابط کاربری مناسب خود، امکان ذخیره تمام تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام را برای کاربران فراهم می‌کند. شما می‌توانید نسخه کامل و لایسنس 4K Stogram را از سایت‌های ایرانی هم دانلود کنید. فقط کافیست در گوگل جستجوی ساده ای انجام دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamid23
    hamid23 | ۱۹ تیر ۱۳۹۹

    عالی خیلی ممنون از مقاله خوبتون....

مطالب پیشنهادی