ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت جدید مایکروسافت تیمز شرکت کنندگان را در فضای مشترک قرار می‌دهد

مایکروسافت از قابلیت جدیدی به نام Together Mode برای پلتفرم مایکروسافت تیمز رونمایی کرد. به کمک این قابلیت می‌توان شرکت کنندگان جلسه را در یک پس زمینه مجازی مشترک قرار داد که برای ملاقات‌های کاری ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

مایکروسافت از قابلیت جدیدی به نام Together Mode برای پلتفرم مایکروسافت تیمز رونمایی کرد. به کمک این قابلیت می‌توان شرکت کنندگان جلسه را در یک پس زمینه مجازی مشترک قرار داد که برای ملاقات‌های کاری و حتی کلاس درس کاربردی خواهد بود.

قابلیت Together Mode با استفاده از هوش مصنوعی کاربر را به شکل طبیعی روی پس زمینه قرار می‌دهد. به گفته مایکروسافت این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا حین برگزاری جلسه به زبان بدن و دیگر نشانه‌های غیر کلامی بیشتر توجه کنند. این قابلیت از هم اکنون برای عده محدودی از کاربران منتشر شده و از ماه آینده میلادی در دسترس همه کاربران تیمز قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت قابلیت دیگری به نام Dynamic View را به تیمز اضافه کرده است. این قابلیت نیز با استفاده از هوش مصنوعی صحنه را تغییر داده و کنترل بیشتری روی محتواهای نمایش داده شده می‌دهد. برای مثال می‌توان محتوا را برای تعداد محدودی از شرکت کنندگان نمایش داد.

قابلیت‌های کوچک دیگری نیز به مایکروسافت تیمز اضافه شده‌اند. حالا با استفاد از اضافه کردن فیلتر می‌توان فاکتورهایی مثل نور، رنگ و غیره را تنظیم کرد و به کمک قابلیت Live Reactions ایموجی ارسال نمود. همچین زمانی که یکی از شرکت کنندگان در محیط چت شروع به تایپ کند، بالای سر او حباب چت شکل خواهد گرفت.

کپشن‌های زنده نیز دستخوش تغییرات بزرگ شده و قرار است اواخر سال جاری میلادی زیرنویس زنده به مایکروسافت تیمز آمده و کاربران پس از اتمام ملاقات فایل زیرنویس جلسه را دانلود کنند. این قابلیت شرکت کننده‌ای که در حال حرف زدن بوده را نیز به زیرنویس اضافه می‌کند بنابراین می‌توان سخنان مربوط به هر فرد را تشخیص داد.

از دیگر قابلیت‌های جدید مایکروسافت تیمز می‌توان به امکان ملاقات با ۲۰ هزار شرکت کننده، اصلاحات Whiteboard، افزودن اپ Task، ارائه پیشنهاد برای ریپلای و اضافه شدن کورتانا اشاره کرد. بیشتر قابلیت‌های جدید در ماه جاری میلادی به تیمز می‌آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی