ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی GX معرفی شد؛ ساندبار ۱۰۰۰ دلاری برای تلویزیون‌های OLED

ال جی از ساندبار جدیدی به نام GX رونمایی کرد. این محصول که از دالبی اتموس و DTS:X پشتیبانی می‌کند، برای تلویزیون‌های OLED سری GX ساخته شده و از ماه آینده میلادی با قیمت هزار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

ال جی از ساندبار جدیدی به نام GX رونمایی کرد. این محصول که از دالبی اتموس و DTS:X پشتیبانی می‌کند، برای تلویزیون‌های OLED سری GX ساخته شده و از ماه آینده میلادی با قیمت هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش TechRadar، ساندبار ال جی GX با برچسب قیمت ۹۹۹ دلار به هیچ عنوان محصول ارزان قیمتی محسوب نمی‌شود، اما قیمت آن با توجه به اینکه برای تلویزیون‌های OLED سری GX با شروع قیمت حدود ۲ هزار دلار ساخته شده، قابل توجیه است.

این ساندبار ۳.۱ کاناله با طول ۱۴۴.۶ سانتی متر کاملاً متناسب با تلویزیون ۶۵ اینچی GX Gallery ساخته شده است. می‌توان آن را به شکل تخت روی میز قرار داد یا روی دیوار نصب کرد. علاوه بر این از درگاه HDMI برای انتقال دالبی ویژن به تلویزیون برخوردار بوده و به لطف بهره مندی از گواهی Hi-Res Audio خروجی بدون فشرده سازی ۲۴ بیت/۹۶ کیلوهرتز را ارائه می‌کند. همچنین با استفاده از فناوری AI Sound Pro ال جی به طور هوشمند نوع محتوای پخش شده را تشخیص داده و صدا را بهینه می‌کند.

ال جی می‌گوید این محصول از دالبی اتموس و DTS:X پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال به اسپیکر بیسیم ال جی SPK8 برای ارائه صدای فراگیر واقعی را دارد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به بلوتوث و فناوری eARC اشاره کرد.

ساندبار ال جی GX با وجود قیمت بالا برای استفاده با تلویزیون GX که صدا را با اسپیکر ۲۰ واتی به سمت زمین پخش می‌کند، مناسب خواهد بود. این محصول از تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) در بازارهای مختلف دنیا از جمله اروپا، آمریکای شمالی و آسیا به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mahyar
    Mahyar | ۱۹ تیر ۱۳۹۹

    چقدر پهن

مطالب پیشنهادی