ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارمین قابلیت شارژ خورشیدی را به سه ساعت هوشمند محبوب خود اضافه کرد

گارمین قابلیت شارژ خورشیدی را به سه ساعت هوشمند محبوب این شرکت یعنی Fenix 6، Instinct و Tactix Delta اضافه کرد. این قابلیت شارژدهی را در سه محصول یاد شده افزایش می‌دهد. ساعت‌های هوشمند Fenix ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

گارمین قابلیت شارژ خورشیدی را به سه ساعت هوشمند محبوب این شرکت یعنی Fenix 6، Instinct و Tactix Delta اضافه کرد. این قابلیت شارژدهی را در سه محصول یاد شده افزایش می‌دهد.

ساعت‌های هوشمند Fenix 6 Pro Solar و Fenix 6S Pro Solar بین ۹ تا ۱۴ روز بسته به فعال بودن قابلیت‌ها شارژدهی دارند. حال گارمین می‌گوید شارژدهی این دو محصول بسته به میزان قرارگیری آن‌ها در معرض نور خورشید، به ۱۰.۵ تا ۱۶ روز افزایش یافته است.

Fenix 6 Pro Solar و Fenix 6S Pro Solar

سری جدید Fenix علاوه بر بهبود شارژدهی، قابلیت پایش ورزش‌هایی همچون دوچرخه سواری کوهستانی، موج سواری و سنگ نوردی را پیدا کرده‌اند. این دو ساعت هوشمند به غیر از موارد ذکر شده، از قابلیت‌های مشابه با Fenix 6 و 6S Pro برخوردارند که از جمله آن‌ها می‌توان به وای فای داخلی، GPS، قابلیت پایش خواب و NFC اشاره کرد. Fenix 6S با شروع قیمت ۸۵۰ دلار در یک مدل با کیس ۴۷ میلیمتری و Fenix 6 Pro Solar با شروع قیمت ۹۴۹ دلار به بازار عرضه شده است.

Surf و Tactical Solar Edition

سری Instinct نیز آپدیت شده و حالا دو عضو Surf و Tactical Solar Editions به آن اضافه شده‌اند. این دو ساعت هوشمند از قابلیت‌های کمتری برخوردار هستند، اما شارژدهی آن‌ها با یکبار شارژ حداکثر ۵۰ روز اعلام شده است.

مدل Surf تا عمق ۱۰۰ متری ضدآب بوده و از قابلیت‌های مخصوص ورزش موج سواری مثل ارائه داده‌های آماری از جزر و مد برخوردار است. مدل Tactical Solar Editions با دوربین‌های دید در شب سازگار بوده و قابلیت Stealth را ارائه می‌کند که پس از فعال شدن تمامی قابلیت‌های ردیابی موقعیت مکانی را غیرفعال می‌کند. مدل Instinct با شروع قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.

Tactix Delta Solar Edition

ساعت هوشمند جان سخت Tactix Delta Solar Edition نیز با بهره مندی از استاندارد نظامی MIL-STD-810، سازگاری با دوربین دید در شب و حداکثر ۲۴ روز شارژدهی، با شروع قیمت ۱۰۹۹ دلار به بازار عرضه شده است. یکی از قابلیت‌های جالب این مدل، برخورداری از کلید قطع اضطراری است که با فشردن آن تمامی اطلاعات حافظه ساعت پاک می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali nory
    ali nory | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

    ساعت های گارمین مرگ ندارن

    • ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ
      ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

      خیلیم گرونن

مطالب پیشنهادی