ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برندگان مسابقه عکاسی Audubon 2020 اعلام شدند؛ زندگی پرندگان در قاب تصویر

هرساله در فصل بهار داوران مسابقه عکاسی «Audubon» دور هم جمع می‌شوند و برندگان را اعلام می‌کنند و حالا عکس‌های برگزیده امسال معرفی شده‌اند. امسال شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر به همراه فاصله‌گذاری اجتماعی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

هرساله در فصل بهار داوران مسابقه عکاسی «Audubon» دور هم جمع می‌شوند و برندگان را اعلام می‌کنند و حالا عکس‌های برگزیده امسال معرفی شده‌اند.

امسال شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر به همراه فاصله‌گذاری اجتماعی در روند مسابقه تاثیر داشته البته به گزارش Audubon، برای یازدهمین دوره این مسابقات بیش از ۶۰۰۰ عکس ارسال شده بود. داوران اخیرا برندگان مسابقه امسال را اعلام کرده‌اند.

در مسابقه امسال بیش از ۱۸۰۰ شرکت‌کننده حضور داشتند و زندگی پرندگان را به تصویر کشیدند. در مجموع شرکت‌کنندگان از ۵۰ ایالت آمریکا و ۷ استان کانادا برای این مسابقه عکس فرستاده بودند. در مسابقه امسال نیز داوران مانند سال گذشته دو جایزه «Fisher Prize» و «Plants for Birds» را برای عکاسان درنظر گرفته‌اند.

پرنده باکلان در مکزیک

جایزه اصلی این مسابقه به «جوانا لنتینی» رسیده که شیرجه و غواصی یک پرنده باکلان را در مکزیک به تصویر کشیده است. برای ثبت این تصویر از دوربین کانن EOS 7D Mark II استفاده شده است. باکلان‌ها غواصان ماهری هستند و می‌توانند در زیر آب ماهی‌ها را تعقیب کنند. این پرندگان وزن بالایی دارند، اما به راحتی می‌توانند با پرهای متراکم خود در آب حرکت کنند.

زیرآبروک آمریکایی در کالیفرنیا

جایزه Fisher Prize به عکاس یک پرنده «زیرآبروک آمریکایی» با نام «مارلی فولر موریس» تعلق گرفته. این عکس در پارک ملی یوسیمیتی در کالیفرنیا و به وسیله دوربین کانن EOS 70D به ثبت رسیده است.

مسابقه عکاسی
سهره طلایی آمریکایی در مینیاپولیس

عکس «تراویس بنوفسکی» که از یک «سهره طلایی آمریکایی» گرفته شده، توانسته جایزه Plants for Birds را به خانه ببرد. این عکس در مینیاپولیس با دوربین نیکون D7100 گرفته شده است.

در ادامه نگاهی به تصاویر برگزیده این مسابقه عکاسی خواهیم داشت:

مسابقه عکاسی
حواصیل ببری گردن‌برهنه در کاستاریکا
مرغ دله باشکوه در اکوادور
برکه‌نورد شمالی در بلیز
Tennessee warbler در کانادا
Greater roadrunner در کالیفرنیا
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی