ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان با سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری تولید آیفون در هند را افزایش می‌دهد

شرکت‌های تولیدکننده گوشی بدنبال افزایش فعالیت‌های خود در هند هستند و ظاهرا شرکت تایوانی فاکسکان نیز با سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری بدنبال افزایش تولید آیفون در این کشور است. در ماه‌های گذشته جنگ تجاری میان ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

شرکت‌های تولیدکننده گوشی بدنبال افزایش فعالیت‌های خود در هند هستند و ظاهرا شرکت تایوانی فاکسکان نیز با سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری بدنبال افزایش تولید آیفون در این کشور است.

در ماه‌های گذشته جنگ تجاری میان دولت پکن و واشنگتن افزایش پیدا کرده که دود آن به چشم برندهای آمریکایی و چینی می‌رود. در همین راستا اپل به آرامی و در سکوت خبری بدنبال انتقال بخشی از خطوط تولید خود از چین به کشور هند است، البته علاوه بر جنگ تجاری، شیوع ویروس کرونا نیز در این تصمیمات نقش داشته است. در کنار اپل، ال جی نیز بدنبال افزایش تولیدات خود در این کشور است.

رویتزر اخیرا در گزارشی به نقل از منابع آگاه خبر از این داده که اپل از تولیدکنندگان درخواست کرده که تولیدات خود را از چین خارج کنند:

«اپل از تولیدکنندگان خود شدیدا درخواست می‌کند که بخشی از خط تولید خود را از کشور چین خارج کنند.»

با وجود انتشار گزارش‌ها مبنی بر انتقال بخشی از خط تولید فاکسکان به کشور هند، این شرکت و همچنین اپل واکنشی نسبت به آن از خود نشان نداده‌اند. در حال حاضر فاکسکان در حال تولید آیفون XR در کارخانه «Sriperumbur» در ۵۰ کیلومتری غرب شهر «چنای» است و گفته شده این شرکت خواستار سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری در این کارخانه طی سه سال آینده است.

فاکسکان

برخی از مدل‌های آیفون که هم اکنون توسط فاکسکان در چین به تولید می‌رسند نیز در آینده در هند ساخته خواهند شد، البته هنوز صحبت‌ها درباره این مدل‌ها نهایی نشده، بنابراین منابع از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرده‌اند.

سازنده تایوانی گوشی‌های اپل با برنامه جدید خود ۶۰۰۰ فرصت شغلی جدید در «تامیل نادو»، ایالتی که کارخانه Sriperumbur در آن قرار گرفته، ایجاد خواهد کرد. این شرکت علاوه بر اپل، مشغول تولید گوشی‌های شیائومی و برندهای دیگر در کشور هند است که کارخانه آن در ایالت جنوبی «آندرا پرادش» قرار دارد. مدیرعامل این شرکت ماه گذشته از افزایش سرمایه‌گذاری در هند خبر داد، البته جزئیاتی پیرامون آن منتشر نکرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی