ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی و بررسی خودرو

یک اسکوتر خاص به نام URB-E؛ با کاترپیلار دنیای اسکوترهای برقی آشنا شوید

با گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت شهرها، استفاده از خودروهای شخصی روز به روز سخت‌تر می‌شود. برای مقابله با این مشکل بسیاری از مردم به اسکوترها و دوچرخه‌های برقی رو آورده‌اند و از این وسایل ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

با گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت شهرها، استفاده از خودروهای شخصی روز به روز سخت‌تر می‌شود. برای مقابله با این مشکل بسیاری از مردم به اسکوترها و دوچرخه‌های برقی رو آورده‌اند و از این وسایل نقلیه پاک برای تردد در مسیرهای کوتاه شهری استفاده می‌کنند.

افزایش استقبال از اسکوترها و دوچرخه‌های برقی، تعداد زیادی از استارتاپ‌ها و حتی خودروسازان مطرح را برای ورود به این بازار وسوسه کرده است. URB-E جزو استارتاپ‌هایی است که با تولید یک اسکوتر الکتریکی منحصر بفرد نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.

اسکوتر URB-E طراحی کاملا متمایزی دارد، طوری که با دیدن آن احتمالا از خود خواهید پرسید بقیه آن کجاست؟! شاید هم فکر کنید که این اسکوتر در واقع بخشی از یک دستگاه یا سازه مستحکم دیگر است که از آن جدا شده؛ اما نقطه قوت URB-E دقیقا همین بدنه و فریم آن است که آن را به اسکوتری خاص تبدیل می‌کند.

با تکیه بر همین بدنه مقاوم، URB-E توانایی حرکت در مسیرهای آفرود و کشش باری نسبتا سنگین را دارد. این اسکوتر الکتریکی در دو نسخه پرو و پرو جی‌تی موجود بوده و علاقه‌مندان بسته به بودجه و نیاز خود می‌توانند نسخه دلخواه را خریداری کنند.

پرو جی‌تی در واقع نسخه ارتقا یافته محسوب می‌شود و از ویژگی‌های آن می‌توان به مواردی مثل ترمزهای قوی‌تر، گشتاور و شتاب بیشتر، تایرهای پنوماتیک برای سواری بهتر، باتری جداشدنی با پورت‌های USB مخصوص شارژ سایر لوازم الکترونیکی، دسته‌های فیبرکربنی و گیرنده GPS اشاره کرد.

استارتاپ URB-E برای اسکوتر متفاوتش یک تریلر مخصوص طراحی و تولید کرده است. این تریلر گنجایشی برابر با 16 فوت مکعب (معادل 453 لیتر) را دارا بوده و می‌توان باری به وزن 300 پوند (136 کیلوگرم) را درون آن قرار داد. با توجه به این ویژگی و امکان حمل بسته‌های مختلف، شرکت پست آمریکایی UPS برای خرید اسکوتر مورد بحث با استارتاپ URB-E به توافق رسیده است.

به گفته سازنده، این اسکوتر الکتریکی تا 18 مایل (28.9 کیلومتر) در ساعت سرعت گرفته و تنها 15 کیلوگرم وزن دارد، درباره ظرفیت باتری یا مسافت قابل پیمایش این اسکوتر تاشو اطلاعاتی منتشر نشده، اما می‌دانیم که فقط با 20 دقیقه شارژ باتری آن به طور کامل پر می‌شود. شایان ذکر است نسخه پرو قیمتی برابر با  1,899 دلار داشته و نسخه پرو جی‌تی با قیمتی برابر با 2,199 دلار به فروش می‌رسد.

بنابراین این اسکوتر جذاب اما ساده به وجه رایج کشورمان بهایی قریب به 40 میلیون تومان دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۲۲ تیر ۱۳۹۹

    وانت اسکوترها

مطالب پیشنهادی