ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مجله دیجیتالی همکاران سیستم منتشر شد

همکاران سیستم از مجله دیجیتال خود رونمایی کرد؛ این مجله در واقع یک وب‌اپلیکشین است که بخشی از محتواهای متنی، صوتی و تصویری همکاران سیستم در آن منتشر می‌شود. این مجله با هدف ایجاد فضایی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۵

همکاران سیستم از مجله دیجیتال خود رونمایی کرد؛ این مجله در واقع یک وب‌اپلیکشین است که بخشی از محتواهای متنی، صوتی و تصویری همکاران سیستم در آن منتشر می‌شود.

این مجله با هدف ایجاد فضایی برای دسترسی ساده‌ مخاطبان به محتواهایی است که پیش از این به‌شکل چاپی یا فیزیکی منتشر می‌شدند. همکاران سیستم اعلام کرده از این پس بروشورها و ویژه‌نامه‌های اختصاصی‌اش (مانند مجله آیند) راچاپ نمی‌کند و همه‌ آن‌ها را از طریق این مجله دیجیتالی در اختیار مخاطبان خود قرار خواهد داد.

در بیانیه‌ای که همکاران سیستم در اختیار دیجیاتو قرار داده اعلام شده در شرایط درگیری جامعه جهانی و ایران با ویروس کرونا، باید هرچه بیشتر از تبادل‌های فیزیکی دوری جست و انتشار مجله به صورت آنلاین نیز در همین راستا انجام شده و همچنین ناگفته نماند چنین اقدامی دسترسی به محتواها را به صورتی آسان‌تر برای مخاطبین فراهم می‌سازد.

گفتنیست این مجله برای دسترسی روی موبایل و تبلت طراحی شده است و بدون نیاز به فرایندهای پیچیده‌ نصب در دسترس است و تمامی کاربران موبایل‌ها با سیستم عامل‌های مختلف و کاربران دسکتاپ به راحتی می‌توانند به محتویات این مجله دسترسی داشته باشند. همکاران سیستم اعلام کرده بروشورهای این مجموعه به شکل اختصاصی در این مجله منتشر می‌شود و علاوه بر سادگی در دسترسی امکان جستجو و ارسال به دیگران را هم دارد.

ویژه‌نامه‌های اختصاصی همکاران سیستم که با نام «آیند» منتشر می‌شوند هم از این پس در مجله دیجیتال در دسترس هستند. تاکنون سه شماره از «آیند» در زمینه‌ی رایانش ابری (Cloud computing)، ERP و مدیریت فرایندهای کسب‌وکار منتشر شده است که می‌توانید درباره آنها در این لینک بیشتر بخوانید.

آنطور که همکاران سیستم اعلام می‌کند، در آینده نزدیک محتواهای صوتی و تصویری هم در این مجله منتشر خواهد شد و محتواهای متنوعی در این مورد در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. برای ورود به مجله دیجیتال وارد این نشانی اینترنتی شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی