ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فلیپ
موبایل

گلکسی زد فلیپ پرفروش‌ترین موبایل تاشوی سال ۲۰۲۰ بوده است

طبق آمار جدید منتشر شده، سامسونگ گلکسی زد فلیپ پرفروش‌ترین موبایل تاشوی بازار جهان تا این لحظه از سال ۲۰۲۰ میلادی بوده است. کمپانی سامسونگ اوایل سال جاری گلکسی زد فلیپ را در حالی وارد ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

طبق آمار جدید منتشر شده، سامسونگ گلکسی زد فلیپ پرفروش‌ترین موبایل تاشوی بازار جهان تا این لحظه از سال ۲۰۲۰ میلادی بوده است.

کمپانی سامسونگ اوایل سال جاری گلکسی زد فلیپ را در حالی وارد بازار کرد که دومین گوشی تاشوی آنها بعد از گلکسی فولد محسوب می‌شد، که البته ساختاری متفاوت داشت و بهتر از دیگر مدل‌ها مورد استقبال قرار گرفت. طبق گزارش منتشر شده از سوی سازمان DSCC، این موبایل پرفروش‌ترین محصول تاشوی سال ۲۰۲۰ تاکنون بوده است.

گلکسی فولد به صورت یک کتاب قابلیت تاشدن دارد، اما گلکسی زد فلیپ مشابه با گوشی‌های قدیمی تا می‌شود. با وجود اینکه موبایل تاشوی جدید سامسونگ همراه با خانواده گلکسی اس20 معرفی و روانه بازار شد، چیپست به کار رفته در گلکسی زد فلیپ از نوع اسنپدراگون 855 و کاملا مشابه با گلکسی فولد است.

گلکسی زد فلیپ

هر چند باید این موضوع را مد نظر داشت که نمایشگر امولد استفاده شده در گلکسی زد فلیپ توسط شیشه فوق باریک (UTG) پوشانده شده و ظرافت و زیبایی بهتری به آن بخشیده است. در حالی که گلکسی فولد از پلیماید بی‌رنگ (CPI) استفاده کرده بود. بدون شک قیمت ۱۳۸۰ دلاری گلکسی زد فلیپ هم در قیاس با نرخ ۱۹۸۰ دلاری گلکسی فولد تاثیر بزرگی در فروش و استقبال بیشتر داشته است.

با در نظر داشتن این فاکتورهای مهم و البته حراج‌های ویژه‌ای که هر از چند گاهی سامسونگ می‌زند، مشتریان خیلی بیشتری به نسل جدید موبایل‌های تاشوی سامسونگ جذب شدند. بدیهی است که گلکسی زد فلیپ به خاطر طراحی ظریف‌‌تر و جذاب‌تر و همچنین قیمت کمتر، بهتر از گلکسی فولد بفروشد.

گفتنی است شنیده شده سامسونگ برای نسل دوم گلکسی فولد در نظر گرفته تا از شیشه فوق باریک (UTG) استفاده کند، تا بتواند ظرافت و جذابیت بیشتری به آن بخشیده و فروش بهتری هم داشته باشد. این موبایل احتمالا در جریان رویداد Unpacked 2020 در پانزدهم مرداد ماه، همراه با نسخه 5G گلکسی زد فلیپ و خانواده گلکسی نوت 20 معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Arian25
    Arian25 | ۲۲ تیر ۱۳۹۹

    چطور ممکنه هم پرفروشترین گوشی مال سامسونگ باشه هم پرفروشترین گوشی تاشو بعد بگن هواوی پرفروش ترین برند موبایل در جهان?

  • Mohammad mehdi Javidan
    Mohammad mehdi Javidan | ۲۲ تیر ۱۳۹۹

    مگه چند تا گوشی تاشو تو بازار هست که این اول شده؟فولد که قیمت جون آدمه،میت اکس هم که اصلا عرضه نداره، کسی هم که موتورولا نمی خره.

مطالب پیشنهادی