ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افشای تصاویر و مشخصات وان پلاس نورد توسط بنیانگذار شرکت

موبایل وان پلاس نورد هفته آینده رسما رونمایی و عرضه خواهد شد، و حالا تولیدکنندگان این میان رده نسخه نهایی آن را در ویدیویی آنلاین به نمایش گذاشتند. طی چند هفته گذشته، کمپانی وان پلاس ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

موبایل وان پلاس نورد هفته آینده رسما رونمایی و عرضه خواهد شد، و حالا تولیدکنندگان این میان رده نسخه نهایی آن را در ویدیویی آنلاین به نمایش گذاشتند.

طی چند هفته گذشته، کمپانی وان پلاس به صورت جسته و گریخته گوشه‌هایی از میان رده جدیدش به اسم «نورد» را نمایش داده و تاکنون با برخی از مشخصات آن آشنا شده‌ایم. حالا طی جدیدترین مصاحبه‌ای که »کارل پی» هم‌بنیانگذار وان پلاس با «مارکوس براونلی» یوتیوبر حوزه تکنولوژی داشته، نسخه‌ای نهایی از گوشی مورد بحث به تصویر کشیده شده و در مورد ویژگی‌های روز موبایل‌های هوشمند و اهمیت آنها صحبت به میان آمده است.

بر اساس آنچه در این ویدیو می‌بینیم، وان پلاس نورد در دو رنگ خاکستری و سبزآبی روانه بازار خواهد شد. شیشه نمایشگر کمی خمیده بوده و دوربین اصلی چهارگانه است. ترکیب چیدمان لنزهای پشت بدنه به صورت عمودی و مشابه با الگوی بسیاری از گوشی‌های فعلی وان پلاس بوده، با این تفاوت که محل قرارگیری‌اش تغییر کرده. دوربین سلفی هم متشکل از دو لنز در گوشه نمایشگر است.

در کناره‌های بدنه درگاه USB-C، میکروفن اصلی، دکمه‌ها، اسپیکر و ورودی سیم کارت دیده می‌شود، اما متاسفانه جک هدفون برای این موبایل تعبیه نشده. کارل پی در ابتدا طرح‌های پیشین این موبایل (که قبلا نمایش داده شده بود) را نشان می‌دهد، اما طراحی نهایی لازم بوده تغییر کند و به همین خاطر موعد عرضه گوشی به تاخیر افتاده.

یکی از نکاتی که در جریان این ویدیو مورد اشاره قرار گرفت این است که گوشی وان پلاس نورد فاقد استاندارد مقاومت در برابر آب خواهد بود. در دیگر بخش‌ها گفته شد این موبایل از نمایشگر امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز برخوردار بوده، و از چیپست اسنپدراگون 765G و یک باتری ۴۱۱۵ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد.

وان پلاس نورد سه‌شنبه هفته آینده یعنی ۲۱ ژولای معادل با ۳۱ تیر ماه، در جریان رویدادی آنلاین رونمایی خواهد شد. همچنین تایید شده که ایربادهای رسمی وان پلاس نیز همزمان با این موبایل معرفی خواهد شد. این هدفون‌های بی‌سیم توانایی نگه داشتن شارژ تا ۷ ساعت در مصرف مداوم را دارا خواهند بود که با همراهی کیس مخصوصش این رقم را تا ۳۰ ساعت بالا می‌رود.

پروتوتایپ اولیه وان پلاس نورد
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی