ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تایید مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لژیون؛ اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و شارژ سریع ۹۰ واتی

گوشی مخصوص بازی لنوو لژیون در تاریخ ۱ مرداد معرفی می‌شود و امروز پیش فروش آن آغاز شده که مشخصات اصلی آن را در اختیار ما قرار می‌دهد. از امروز کاربران در کشور چین می‌توانند ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

گوشی مخصوص بازی لنوو لژیون در تاریخ ۱ مرداد معرفی می‌شود و امروز پیش فروش آن آغاز شده که مشخصات اصلی آن را در اختیار ما قرار می‌دهد.

از امروز کاربران در کشور چین می‌توانند این گوشی هوشمند را رزرو یا پیش خرید کنند. در صفحه مربوط به این دستگاه در سایت لنوو، برخی مشخصات آن به چشم می‌خورد که برای مثال می‌توان به استفاده از چیپست تازه معرفی شده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم فوق سریع اشاره کرد.

این دستگاه برای استفاده در حالت افقی طراحی شده و تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند نیز چنین موضوعی را تایید می‌کنند. این دستگاه دارای معماری فریم وسط است که امکان گرفتن بهتر آن را فراهم می‌کند و همچنین عملکرد سیستم خنک‌کننده نیز بهبود پیدا خواهد کرد. دومین پورت USB-C گوشی لنوو لژیون در بخش پایینی قرار گرفته تا هیچ وقت کابل مزاحم کاربر نشود.

لنوو لژیون

استفاده از دو پورت USB-C امکان دستیابی به فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی را فراهم می‌کند که می‌تواند به صورت همزمان دو باتری آن را شارژ کند. گفته می‌شود ظرفیت کلی باتری‌های این گوشی هوشمند به ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌رسد.

لنوو لژیون

این گوشی هوشمند به دو موتور خطی محور X برای ویبره مجهز می‌شود و رفرش ریت نمایشگر آن نیز به ۱۴۴ هرتز می‌رسد که البته تمام بازی‌ها از آن پشتیبانی نمی‌کنند. این دستگاه مشخصات فنی قدرتمندی دارد، بنابراین انتظار می‌رود قیمت بالایی داشته باشد، با این حال شاید لنوو آن را با همکاری با شرکت‌های مطرح گیمینگ با تخفیف عرضه کند، مانند کاری که ایسوس و تنسنت با گوشی راگ فون ۲ در چین انجام دادند.

لنوو تنها شرکتی نیست که در آینده از گوشی گیمینگ خود رونمایی می‌کند، ایسوس نیز به دنبال معرفی گوشی راگ فون ۳ است. مشخصات افشا شده به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و ۱۶ گیگابایت رم اشاره می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۵ تیر ۱۳۹۹

    اوه چه غولی جون میده گیم زود شارژ میشه

مطالب پیشنهادی