ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی تشک هوشمند می‌سازد؛ پایش خواب، تنظیم نرمی و گرمایش اینفرارد

شیائومی در گذشته از شروع سرمایه‌گذاری جمعی برای یک تشک هوشمند توسط زیرمجموعه خود، «Fun Sleep Technology» خبر داده بود و حالا این برنامه برای «8H Smart Mattress» آغاز شده است. به گفته شیائومی، این تشک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

شیائومی در گذشته از شروع سرمایه‌گذاری جمعی برای یک تشک هوشمند توسط زیرمجموعه خود، «Fun Sleep Technology» خبر داده بود و حالا این برنامه برای «8H Smart Mattress» آغاز شده است.

به گفته شیائومی، این تشک می‌تواند به صورت هوشمند بخش‌های راست و چپ را تشخیص دهد و همچنین بطور مناسب نرمی و سفتی را نیز تنظیم کند. این محصول ویژگی‌های جذاب زیادی دارد که برای مثال می‌توان به حالت خواب یوگا، دستیار هوشمند XiaoAI، سیستم گرمایش مادون قرمز گرافینی و لرزش برای آلارم اشاره کرد.

این تشک از الگوریتم‌های هوشمند بهره می‌برد که با استفاده از آن‌ها می‌تواند به صورت خودکار بدن انسان را حس کرده، از آن نقشه تهیه کند و فشار مناسب کیسه هوا برای بدن را محاسبه کند. این فرایند تنها ۲۰ ثانیه طول می‌کشد و برای هر کاربر نیز متفاوت است.

تشک هوشمند

کاربران می‌توانند میزان سفتی تشک را توسط برنامه Mi App شخصی‌سازی کنند. علاوه بر اپلیکیشن Mijia، کاربران می‌توانند این محصول را به وسیله ریموت وایرلس و همچنین دستیار هوشمند XiaoAI کنترل کنند.

تشک هوشمند 8H Smart Mattress ضخامتی برابر ۲۶ سانتی‌متر دارد که ۳ سانتی‌متر آن، لاتکس طبیعی ایتالیایی است. فنرهای مستقل به همراه کیسه هوا مستقل ۶ ناحیه‌ای امکان پشتیبانی مناسب از ستون فقرات را فراهم می‌کنند.

این محصول شیائومی به سیستم پایش خواب مجهز شده که می‌تواند از ژست خواب کاربر، میزان آرامش، سطح خواب، مدت زمان خواب و وضعیت فیزیکی که در کیفیت خواب کاربران تاثیر دارند، گزارش ارائه دهد.

به گزارش Gizmochina، تشک هوشمند شیائومی در دو مدل به فروش می‌رسد که مدل ارزان‌تر که ابعادی برابر ۲۶ × ۲۰۰ × ۱۵۰ سانتی‌متر دارد با قیمت ۶۵۷ دلار فروخته می‌شود و مدل دیگر با ابعاد ۲۶ × ۲۰۰ × ۱۸۰ سانتی‌متر، با قیمت ۷۱۴ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پس از اتمام کمپین سرمایه‌گذاری جمعی، این تشک هوشمند با قیمت ۹۷۲ دلار وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۲۷ تیر ۱۳۹۹

    شیائومی چی هوشمند نزده دیگه؟؟

  • esmail hasany
    esmail hasany | ۲۶ تیر ۱۳۹۹

    تشک هوشمند !!!!!
    اگه کسی هکش کنه چی؟؟؟
    تو خواب هم آرامش نداریم دیگه ..

    • نیما
      نیما | ۲۶ تیر ۱۳۹۹

      هیچی نمیشه مگه میخواد چیکار کنه که هکش کنه؟

مطالب پیشنهادی