ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

می اسمارت بند 5
تکنولوژی

شیائومی از می اسمارت بند 5 و ایرفون می TWS رونمایی کرد

شیائومی از جمله شرکت های پیشتاز صنعت پوشیدنی های هوشمند به شمار می رود که به خاطر ساخت گجت های کاربردی و مقرون به صرفه نظیر سری می بند و هدست های بلوتوثی به شهرت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

شیائومی از جمله شرکت های پیشتاز صنعت پوشیدنی های هوشمند به شمار می رود که به خاطر ساخت گجت های کاربردی و مقرون به صرفه نظیر سری می بند و هدست های بلوتوثی به شهرت خوبی در این صنعت دست پیدا کرده است. امروز این شرکت از عرضه جهانی تازه ترین محصولات خود در این گروه خبر داد.

شیائومی می اسمارت بند 5

نسخه جهانی تازه ترین دستبند تناسب اندام شیائومی حالا کلمه هوشمند را هم در نام خود دارد اما پشتیبانی از تکنولوژی NFC به آن اضافه نشده است و این قابلیت فعلا محدود به چین است.

تازه ترین پوشیدنی هوشمند شیائومی دو تغییر عمده دارد؛ نخست نمایشگر دستگاه که با ابعاد ۱.۱ اینچی خود نسبت به نسخه قبلی با ابعاد ۰.۹۵ اینچ بزرگتر شده است و دیگری پشتیبانی دستگاه از  ویجت های مختلف که به کاربران اجازه می دهد شاخص های روی صفحه نمایشگر را شخصی سازی کنند. حالا که صحبت از شاخص های سلامتی به میان آمد بد نیست اشاره کنیم که پایشگر ضربان قلب دستگاه ۵۰ درصد نسبت به قبل دقیق تر شده هرچند که این مچبند فاقد سنسور SpO2 است.

می اسمارت بند 5

از دیگر به روز رسانی های اضافه شده به این گجت میتوان به قابلیت اتصال کابل شارژ به دستگاه بدون نیاز به درآوردن آن از دور مچ اشاره کرد. می اسمارت بند 5 همراه با شش بند سیلیکونی رسمی معرفی شده و از قبل ۶۵ تم مختلف برای صفحه هوم روی آن بارگذاری شده است. برخی از این تم ها هم دارای کاراکتری های کارتونی هستند و اگر صفحه های ثابت شما را خسته می کنند میتوانید از آن تم ها استفاده کنید.

باتری این دستگاه درست مانند قبل تا ۱۴ روز دوام می آورد. این مچبند در برابر آب مقاوم است و استاندارد ATM5 را دارد؛ بدان معنا که میتوانید برای شنا کردن در استخر دستگاه را همراه خود داشته باشید (۱۱ مد ورزشی مختلف شامل یوگا و طناب زنی هم برای آن در نظر گرفته شده است). پس از اتمام فعالیت های بدنی میتوانید با استفاده از دکمه شاتر عکاسی ریموت این مچبند از خود سلفی بگیرید.

قابلیت پایش خواب این مچبند هم به روز رسانی شده و میتواند مراحل مختلف خواب و همچنین چرت های کاربر را تحت نظر بگیرد. علاوه بر این تازه ترین پوشیدنی هوشمند شیائومی قادر است سطح استرس کاربرانش را اندازه گرفته و با ارائه تکنیک های تنفسی آنها را برای برای کاهش سطح استرس راهنمایی کند. پایش سلامتی زنان از دیگر قابلیت های این دستگاه است که قطعا مورد توجه بانوان قرار خواهد گرفت.

می اسمارت بند 5 شیائومی با قیمت پایه ۴۰ یورو قابل خریداری است  و به افرادی که زودتر اقدام به خرید کنند ۵ یورو تخفیف داده می شود.

ایرفون Mi TWS Earphones Basic

شیائومی روز گذشته از یک ایرفون جدید به نام Mi TWS Earphones Basic هم رونمایی کرد که دارای دیافراگم داینامیک ۱۴.۲ میلیمتری است و از کدک صدای AAC برای پخش وایرلس پشتیبانی می کند. این گجت همچنین به واسطه برخورداری از دو میکروفن اضافه دارای قابلیت حذف نویز برای تماس هاست.

ایربادهای جدید شیائومی همچنین دارای قابلیت کنترل لمسی هستند که در برهه کنونی کاملا رایج است. تشخیص هوشمند گوش از دیگر امکانات قابل توجه این محصول به شمار می رود که به صورت خودکار وقتی یکی از ایربادها را از گوش خود خارج می کنید پخش موسیقی را متوقف می کند و وقتی مجددا آن را درون گوشتان می گذارید پخش را از سر می گیرد. همچنین اگر یکی از گوشی های شیائومی را داشته باشید بلافاصله بعد از خارج کردن ایربادها از داخل محفظه فرایند پِر شدن آنها با گوشی به صورت خودکار انجام می شود.

عمر باتری ایربادهای شیائومی ۵ ساعت بعد از هربار شارژ عنوان شده و در صورتی که ایربادها را درون قاب شان حمل کنید این زمان بیشتر هم می شود و به ۲۰ ساعت می رسد. این قاب از طریق USB-C شارژ می شود و در نتیجه میتوانید از شارژر گوشی موبایل خود برای آن هم استفاده کنید.

قیمت ایربادهای شیائومی ۴۰ یورو اعلام شده و افرادی که زودتر اقدام به خرید کنند ۱۰ یورو تخفیف می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی