ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از اسکوترهای برقی Mi Electric Scooter Pro 2 و Scooter 1S رونمایی کرد

شیائومی از دو اسکوتر برقی جدید به نام‌های Mi Electric Scooter Pro 2 و Mi Electric Scooter 1S رونمایی کرد. این دو محصول با موتور قدرتمند، شعاع حرکتی مناسب و نمایشگر LCD به زودی روانه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

شیائومی از دو اسکوتر برقی جدید به نام‌های Mi Electric Scooter Pro 2 و Mi Electric Scooter 1S رونمایی کرد. این دو محصول با موتور قدرتمند، شعاع حرکتی مناسب و نمایشگر LCD به زودی روانه بازار می‌شوند.

Mi Electric Scooter Pro 2

اسکوتر برقی Mi Electric Scooter Pro 2 تا شعاع حرکتی ۴۵ کیلومتر قابل استفاده بوده و حداکثر سرعت آن ۲۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. سازنده می‌گوید این مدل توانایی بالا رفتن از سربالایی با شیب ۲۰ درجه را داشته و برای سفرهای درون شهری ایده آل است.

کاربران به کمک نمایشگر LCD این محصول می‌توانند سرعت لحظه‌ای و وضعیت چراغ‌های جلو را مشاهده کرده و کارهایی نظیر انتخاب حالت راندن و اتصال به بلوتوث را انجام دهند. این اسکوتر از موتور ۳۰۰ واتی، سیستم ترمز دوگانه و چرخ‌های بادی با قابلیت جذب ضربه برخوردار است. به گفته سازنده چراغ جلوی ۲ واتی این اسکوتر تا مسافت ۱۰ متری را روشن کرده و مسیریابی در شب را آسان تر می‌کند.

شیائومی همچنین در همکاری با تیم فرمول یک مرسدس بنز از نسخه مخصوص این اسکوتر رونمایی کرد که به زودی روانه بازار می‌شود.

اسکوتر Mi Electric Scooter Pro 2 با قیمت ۵۷۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

Mi Electric Scooter 1S

اسکوتر Mi Electric Scooter 1S همان اسکوتر MIJIA Electric Scooter 1S است که مدتی قبل در چین به بازار عرضه شد و از قابلیت‌های کمتری نسبت به Mi Electric Scooter Pro 2 برخوردار است. شعاع حرکتی این محصول ۳۰ کیلومتر (بسته به نوع حرکت) بوده و راندن با حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت را به ارمغان می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر اشاره کرد که مشکلات فنی اسکوتر را به اطلاع کاربر رسانده و اطلاعاتی همچون سرعت، وضعیت رانندگی، شارژ باقی مانده باتری و دیگر داده‌های مرتبط را به طور لحظه‌ای نشان می‌دهد.

اسکوتر Mi Electric Scooter 1s ضمن حفظ طراحی مینیمال نسل قبل، از بدنه آلیاژ آلومینیوم مستحکم برخوردار بوده و ۱۲.۵ کیلوگرم وزن دارد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این مدل توانایی حمل بار تا ۱۰۰ کیلوگرم است. کاربر می‌تواند به کمک ضامنی که در انتهای دسته اسکوتر قرار گرفته آن را در چند ثانیه جمع کرده و با خود حمل کند. این محصول از موتور ۲۵۰ واتی DC با نهایت خروجی ۵۰۰ وات نیرو گرفته و از سه حالت رانندگی نرمال، اسپرت و ذخیره انرژی بهره می‌برد.

اسکوتر Mi Electric Scooter 1s از تایرهای ۸.۵ اینچی بادی و ترمز دیسکی مجهز به سامانه ABS در جلو و عقب برخوردار بوده و با قیمت ۴۵۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۲۷ تیر ۱۳۹۹

    تایرش یه کم از پراید کوچیکتره :)

مطالب پیشنهادی