ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افشای طراحی گلکسی نوت 20 از زوایای مختلف [تماشا کنید]

به لطف ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای موبایل، رندرها و ویدیوهای جدیدی از گلکسی نوت 20 در اختیار داریم که به خوبی ظاهر پرچمدار مورد انتظار سامسونگ را به تصویر می‌کشد. خانواده موبایل‌های گلکسی نوت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

به لطف ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای موبایل، رندرها و ویدیوهای جدیدی از گلکسی نوت 20 در اختیار داریم که به خوبی ظاهر پرچمدار مورد انتظار سامسونگ را به تصویر می‌کشد.

خانواده موبایل‌های گلکسی نوت 20 پانزدهم مرداد ماه در جریان رویداد Unpacked 2020 به صورت رسمی رونمایی خواهند شد، اما همین حالا می‌توانیم ویدیویی رندر شده از آن را تماشا کنیم که همه زوایای مختلف این موبایل را نشان می‌دهد.

طبق ویدیویی که از سوی ایوان بلس منتشر شده، گلکسی نوت 20 از نمایشگری بزرگ و تقریبا بدون حاشیه برخوردار بوده که لنز دوربین سلفی آن به شکل یک حفره در وسط قسمت بالایی آن دیده می‌شود. در پشت بدنه هم سه لنز با همراهی ماژول فلش دیده می‌شود که در ترکیبی مشابه با خانواده گلکسی اس20 کنار هم قرار گرفته‌اند.

قبلا رندرهایی دیده بودیم که گلکسی نوت 20 مجهز به دوربینی چهارگانه بود، اما با توجه به سابقه قابل اعتماد ایوان بلس، بیشتر می‌توان روی این رندر جدید اتکا کرد که نشان می‌دهد پرچمدار جدید سامسونگ احتمالا دوربینی سه‌گانه خواهد داشت.

این ویدیو همچنین دکمه‌های افزایش یا کاهش صدا و همچنین قفل صفحه را کناره راستی بدنه نشان می‌دهد و با کمی دقت می‌توان دریافت قلم S Pen هم در سمت چپ درگاه USB-C در زیر بدنه گوشی جایگذاری شده است.

گفتنی است دیگر شایعات به تجهیز گلکسی نوت 20 به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۱۶ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه اشاره دارند. ضمن اینکه نمایشگر تخت ۶.۴۲ اینچی این موبایل هم نرخ رفرشی معادل با ۱۲۰ هرتز خواهد داشت و از رزولوشن ۲۳۴۵ در ۱۰۸۴ پیکسل بهره می‌برد. مدل اولترا هم با پنل منحنی ۶.۹ اینچی و رزولوشن +QHD عرضه می‌شود. در برخی از گزارش‌ها به نسخه پلاس گلکسی نوت 20 هم اشاره شده که ظاهرا میزبان صفحه ۶.۸۷ اینچی با رزولوشن مشابه با نسخه استاندارد خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۲۹ تیر ۱۳۹۹

    سامسونگ؟؟؟ همچنان هم میفروشه؟؟ بنظرم کاربرای سامسونگ تا حالا گوشی دیگه ای دستشون نگرفتن!

  • mahseyn
    mahseyn | ۲۸ تیر ۱۳۹۹

    ال جی مرحوم گاهی خلاقیتی میزد حداقل

  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۲۸ تیر ۱۳۹۹

    واقعا زشته

  • yashar1
    yashar1 | ۲۸ تیر ۱۳۹۹

    نه میشه گفت زیباست ن گفت زشته

مطالب پیشنهادی