ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو: هواوی نووا 7i [تماشا کنید]

هواوی به تازگی سری جدید گوشی‌های هوشمندش را روانه بازار کشورمان کرده و پیش از این با پرچمدار آنها یعنی هواوی P40 پرو (بررسی دیجیاتو) و مدل اقتصادی یعنی هواوی Y7p (بررسی دیجیاتو) آشنا شده‌اید. سومین گوشی هواوی یک میان‌رده قدرتمند و جذاب به نام هواوی نووا 7i است که از سخت‌افزار بسیار قدرتمند و دوربین‌های حرفه‌ای بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو به این گوشی زیبا را ببینید.

تماشای ویدیو با کیفیت عالی در یوتوب دیجیاتو

هواوی نووا 7i با چیپست Kirin 810 یکی از قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده بازار محسوب می‌شود. این چیپست در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، عملکردی در سطح پرچمداران دو یا سه سال قبل دارد و به راحتی از عهده اجرای انواع برنامه‌ها و بازی‌ها برمی‌آید.

البته نووا 7i همانند دیگر گوشی‌های جدید هواوی از سرویس‌های گوگل بی‌بهره است و به جای آنها باید از سرویس‌های موبایل هواوی یا HMS استفاده کنید. طبق تجربه ما با گوشی‌های قبلی این شرکت، هنوز تا سازگاری کامل اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها با این پلتفرم جدید راه نسبتاً درازی در پیش داریم اما غول تکنولوژی چین بیکار ننشسته و روز‌به‌روز اپ گالری خودش را کامل‌تر می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های نووا 7i می‌توان به طراحی زیبا و رنگ‌بندی جذاب آن اشاره کرد که به‌راحتی توجه نسل جوان را به خودش جلب می‌کند. دوربین چهارگانه را هم فراموش نکنید، هرچند احتمالاً از این چهار دوربین، تنها یکی کیفیت بسیار خوبی خواهد داشت و بقیه در بهترین حالت، نقش مکمل را بازی می‌کنند.

به زودی می‌توانید بررسی کامل هواوی نووا 7i را در دیجیاتو بخوانید. اگر سؤالی در مورد این گوشی دارید می توانید از طریق کامنت‌های این مطلب یا زیر ویدیو در کانال یوتوب دیجیاتو بپرسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • noname
    noname | ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

    باسلام خدمت آقای مقدسی.میخواستم بدونم که این گوشی به عنوان یه گوشی گیمینگ مناسب هست؟ و نبود سرویس های گوگل میتونه چه مشکلاتی به وجود بیاره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.