ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

میان رده وان پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و نمایشگر ۹۰ هرتزی از راه می‌رسد

اهالی شرکت وان پلاس رسما تایید کرده‌اند که موبایل میان رده جدید «نورد» مجهز به ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود. در حالی که پیش از این هم گفته شده بود نمایشگر این گوشی هوشمند نرخ ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

اهالی شرکت وان پلاس رسما تایید کرده‌اند که موبایل میان رده جدید «نورد» مجهز به ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود. در حالی که پیش از این هم گفته شده بود نمایشگر این گوشی هوشمند نرخ رفرشی معادل با ۹۰ هرتز خواهد داشت و این یعنی با میان رده‌ای قدرتمند طرف هستیم.

اگرچه وان پلاس نورد قرار است تازه سه‌شنبه همین هفته رونمایی شود، اما سازندگان به خوبی توانسته‌اند تیتر اخبار روزهای اخیر را به خود اختصاص دهند؛ این شرکت هر از گاهی اطلاعاتی از این موبایل هوشمند مورد انتظار را منتشر کرده و حتی هفته گذشته در ویدیویی یوتیوبی به صورت واضح ظاهر آن را به نمایش گذاشت.

به همین ترتیب اطلاعات زیادی در رابطه با وان پلاس نورد داریم، و جدیدترین اخبار به رم، جزئیات نمایشگر و بسیاری موارد دیگر مانند استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل مرتبط می‌شود.

در مرحله اول خبردار شدیم وان پلاس نورد از نمایشگری با نرخ رفرش ۹۰ هرتز برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، نورد از سیستم نرخ بازخورد لمسی ۱۸۰ هرتزی نیز پشتیبانی خواهد کرد که این موبایل را به یکی از گزینه‌های برتر بازار برای تجربه بازی‌های ویدیویی تبدیل خواهد نمود. وان پلاس هنوز اندازه این نمایشگر را اعلام نکرده، اما می‌دانیم که از جنس OLED خواهد بود و دوربینی دوگانه روی آن حضور دارد.

وان پلاس نورد در اتفاقی جالب برای یک موبایل میان رده، ۱۲ گیگابایت رم را با چیپست کوالکام اسنپدراگون 765G همراه کرده. هنوز مطمئن نیستیم که این مقدار از رم به نسخه خاصی اختصاص خواهد داشت یا مدل پایه هم همین مشخصات را دارد، اما در هر صورت می‌دانیم که ۱۲ گیگابایت رم برای یک میان رده حدود ۵۰۰ دلاری حجم بسیار بالا و قابل قبولی است.

گفتنی است در کنار تمام این موارد، وان پلاس تیزر مختصری هم از این گوشی منتشر کرده که نشان می‌دهد نورد از اپلیکیشن‌های گوگل Dou، گوگل فون، و گوگل مسیج به عنوان پلتفرم‌های پیش فرض تماس و پیام‌رسان استفاده خواهد کرد که برای علاقه‌مندان به سرویس‌های گوگل و قابلیت همگام‌سازی ساده آنها خبری خوشحال کننده خواهد بود. همان گونه که گفته شد، وان پلاس نورد سه‌شنبه همین هفته یعنی ۳۱ تیر ماه رونمایی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Aref Paya
    Aref Paya | ۲۹ تیر ۱۳۹۹

    واقعا یه موبایل به صفحه نمایش ۹۰ هرتزی با ۱۲ گیگابایت رم نیاز داره الان یه pc واسه کار رندرینگ و تدوین بیشتر از ۱۶ گیگ رم رو استفاده نمیکنه حداکثر ۱۰ گیگ مصرف میشه
    واسه دیدن فیلم که همه سینمایی ها ۲۳.۹۷۸ تا ۳۰ فریم هستند و موزیک ویدیو ها ۶۰ فریم
    واسه گیم هم فکر نکنم موبایل بتونه در کیفیت fhd بیشتر از ۶۰ فریم بده که اونم pc با هزار بدبختی باید ۷ تا ۸ میلیون هزینه پردازنده و گراف داد تا ۶۰ فریم با نهایت کیفیت بازی کرد
    کلا گوشی‌های جدید فقط جنبع تبلیغات پیدا کرده بدون کارایی محسوس نسبت به کاربری

  • نیما
    نیما | ۲۸ تیر ۱۳۹۹

    میان رده این همه رم داره چه خبره

مطالب پیشنهادی