ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرفون‌های بی‌سیم نوکیا E3200 و E3500 معرفی شدند

شرکت‌های مختلفی محصولات نوکیا را تولید می‌کنند و امتیاز ساخت لوازم جانبی موبایل و تجهیزات صوتی آن به «RichGo Technology» تعلق دارد. اخیرا این کمپانی از هدفون بی‌سیم نوکیا E3200 و E3500 به همراه E1200 ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

شرکت‌های مختلفی محصولات نوکیا را تولید می‌کنند و امتیاز ساخت لوازم جانبی موبایل و تجهیزات صوتی آن به «RichGo Technology» تعلق دارد. اخیرا این کمپانی از هدفون بی‌سیم نوکیا E3200 و E3500 به همراه E1200 رونمایی کرده است.

این شرکت اخیرا از سه محصول رونمایی کرده و در کنار هدفون‌های کوچک، هدفون وایرلس روگوشی نوکیا E1200 نیز وارد بازار می‌شود. این هدفون بدنه آلومینیومی دارد و برای پدهای آن از چرم مصنوعی استفاده شده است. این محصول نوکیا از دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و سیری پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان با دستگاه‌های اندرویدی و همچنین آیفون از آن استفاده کرد.

هدفون نوکیا E1200 به باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که تا ۴۰ ساعت شارژدهی دارد و در مدت زمان ۳ ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. این هدفون از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و برد آن به ۱۰ متر می‌رسد. خریداران می‌توانند این محصول نوکیا را در رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید سفارش دهند.

نوکیا E1200

هدفون بی‌سیم نوکیا E3500 دارای استاندارد IPX5 است که مقاومت آن در برابر عرق و اسپری آب را در پی دارد و همچنین از فناوری‌های aptX و کوالکام cVc پشتیبانی می‌کند که صداهای مزاحم در هنگام تماس‌های تلفنی را کاهش می‌دهد. این هدفون به قابلیتی مجهز شده که با فشردن دکمه روی آن می‌توان صدای محیط را شنید، علاوه بر این مانند هدفون دیگر این برند قادر به پشتیبانی از گوگل اسیستنت و سیری است.

نوکیا E3500

هر یک از ایربادها به یک باتری ۴۸ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند و قاب این محصول نیز باتری ۳۶۰ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژدهی این هدفون به ۷ ساعت می‌رسد که البته با قاب این میزان به ۲۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند. هدفون بی‌سیم نوکیا E3500 از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و برد ۱۰ متری دارد.

نوکیا E3200
نوکیا E3200

هدفون بی‌سیم نوکیا E3200 نیز از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند صدای محیط را در اختیارتان قرار دهد. هریک از ایرباد به باتری ۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند و باتری قاب آن نیز ۳۶۰ میلی آمپر ساعتی است. در حال حاضر قیمت این محصولات اعلام نشده، اما انتظار می‌رود تنها در کشور چین به فروش برسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی