ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعطیلی دو مرکز مخابرات در تهران به دلیل ابتلای گروهی کارکنان به کرونا

مخابرات تهران از تعطیلی مرکز مخابرات توکلی واقع در تهران‌سر به دلیل ابتلای گروهی از کارکنان این مرکز به کرونا خبر داد. این مرکز دومین مرکز مخابراتی است که طی روزهای اخیر به خاطر شیوع ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

مخابرات تهران از تعطیلی مرکز مخابرات توکلی واقع در تهران‌سر به دلیل ابتلای گروهی از کارکنان این مرکز به کرونا خبر داد. این مرکز دومین مرکز مخابراتی است که طی روزهای اخیر به خاطر شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان تعطیل می‌شود و برخی خدمات خود را به مشتریان متوقف می‌نماید.

بنابر اعلام شرکت مخابرات منطقه تهران، در پی مثبت شدن تست کرونای تعدادی از کارکنان مرکز مخابرات توکلی، این مرکز تعطیل شده است و پاسخگویی به امور مشترکین تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست.

مخابرات منطقه تهران اعلام کرد که با توجه به مثبت شدن تست کرونای تعدادی از همکاران مرکز مخابرات شهید توکلی، پاسخگویی به امور مشترکین این مرکز تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و مشترکین مرکز مذکور می توانند جهت انجام امور مخابراتی خود به مراکز مخابراتی چیتگر، شهید صالح طبری، شهید زارعی و شهید حق شناس مراجعه کنند.

پیش از این برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند که مرکز مخابرات قندی نیز به دلیل به ابتلای شماری از کارکنان این مرکز به کرونا تعطیل شده است و از ارائه خدمات به مشترکین معذور است.

همچنین برقراری ارتباط با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران نیز به دلیل وجود مشکلات فنی تا اطلاع ثانونی با اختلال همراه است.

چندی پیش وزیر ارتباطات در مجلس اعلام کرده بود که تلاش شرکت مخابرات ایران در ایام کرونا بی نظیر بود. منظور «محمد جواد آذری جهرمی» به تلاش‌های بی‌وقفه شرکت مخابرات برای انجام یک سری عملیات مخابراتی در کشور برای برقراری و توسعه اینترنت ثابت بوده است.

طرح دورکاری در شرکت مخابرات ایران تا پایان تیرماه نیز توسط این شرکت انجام شده بود که البته صرفا محدود به همکاران دارای بیماری زمینه‌ای خطرناک و بانوان باردار بود. با این وجود به نظر می‌رسد تمدید این نوع دورکاری در ماه‌های آتی نیز در مراکز مخابراتی کشور مورد نیاز است و همچنین دامنه وسیع‌تری از کارمندان را باید شامل شود، هرچند بسیاری از کارهای مخابراتی و عملیاتی نمی‌تواند به صورت دورکاری انجام شود و برخی از کارمندان مجبور به حضور در محل کار خود هستند تا اینترنت و تلفن مشترکین که در ایام خانه‌نشینی و دورکاری از ملزومات هر خانه‌ای شده را پایدار نگه دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۳۱ تیر ۱۳۹۹

    چقدر قشنگ کنترل میکنیم کرونا رو به به..

مطالب پیشنهادی