ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی 27GN950 معرفی شد؛ مانیتور گیمینگ 4K IPS با زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه

ال جی از مانیتور گیمینگ 27GN950 از سری UltraGear رونمایی کرد. به گفته سازنده، این محصول اولین مانیتور 4K IPS با پاسخ دهی خاکستری به خاکستری (GTG) یک میلی ثانیه در دنیا است. مانیتور ال‌جی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

ال جی از مانیتور گیمینگ 27GN950 از سری UltraGear رونمایی کرد. به گفته سازنده، این محصول اولین مانیتور 4K IPS با پاسخ دهی خاکستری به خاکستری (GTG) یک میلی ثانیه در دنیا است.

مانیتور ال‌جی 27GN950 از رزولوشن 4K (یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز برخوردار بوده و نسبت تصویر ۱۶:۹ و زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه را ارائه می‌کند. این محصول ۲۷ اینچی همچنین از AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی کرده و گواهی سازگاری با G-Sync را دریافت کرده است.

مانیتور مورد بحث ۹۸ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش داده و از عمق رنگ ۱۰ بیت با مجموع ۱.۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر روشنایی ۴۰۰ نیت را ارائه کرده و گواهی DisplayHDR 600 را اخذ کرده است.

مانیتور یاد شده از دو درگاه HDMI و DisplayPort برخوردار است و در صورتی که از درگاه دیسپلی پورت استفاده شود، دستیابی به رزولوشن 4K با عمق رنگ ۱۰ بیت با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز را با تنها یک کابل به لطف فناوری فشرده سازی استریم نمایش (DSC) شرکت VESA امکان پذیر می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به زاویه دید ۱۷۸ درجه، جک هدفون، درگاه USB 3.0، خروجی H/P، قابلیت اتصال روی دیوار و نورپردازی در پنل پشتی با قابلیت تنظیم رنگ اشاره کرد.

مانیتور ال‌جی 27GN950 از هم اکنون با قیمت ۹۵۰ دلار در آمریکای شمالی، آسیا و اروپا به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی