ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت آپدیت‌های ویندوز ۱۰ را محدود می‌کند؛ تمرکز روی ویندوز 10X

مایکروسافت بدنبال عرضه سیستم عامل ویندوز 10X در اواخر سال جاری میلادی بود، اما برنامه آن تغییر کرد و حالا به نظر می‌رسد برای تمرکز روی آن، سالانه تنها یک بروزرسانی اصلی برای ویندوز ۱۰ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

مایکروسافت بدنبال عرضه سیستم عامل ویندوز 10X در اواخر سال جاری میلادی بود، اما برنامه آن تغییر کرد و حالا به نظر می‌رسد برای تمرکز روی آن، سالانه تنها یک بروزرسانی اصلی برای ویندوز ۱۰ منتشر کند.

مایکروسافت نمی‌تواند طبق وعده اولیه خود سیستم عامل ویندوز 10X که برای دستگاه‌ها با دو نمایشگر توسعه پیدا کرده را امسال منتشر کند و ارائه آن تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده، البته ظاهرا این شرکت ویندوز 10X را برای محصولات با یک نمایشگر نیز عرضه خواهد کرد. حالا گزارش جدید ZDNet به کاهش تعداد بروزرسانی‌های اصلی ویندوز ۱۰ از سال آینده میلادی برای تمرکز روی ویندوز 10X اشاره می‌کند.

بر اساس این گزارش، احتمالا مایکروسافت از ۲۰۲۱ هر سال یک بروزرسانی اصلی یا نسخه جدید برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌کند تا مهندسان این شرکت بتوانند روی ویندوز 10X نیز تمرکز کنند. در صورتی که اطلاعات اخیر صحت داشته باشند، ویندوز 10X نیمه اول سال آینده میلادی از راه می‌رسد و آپدیت جدید ویندوز ۱۰ نیز در نیمه دوم ۲۰۲۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ویندوز 10X

مایکروسافت مطابقت بیلدهای اینسایدر با نسخه‌های خاص سیستم عامل خود را متوقف کرده که می‌تواند به معنای آن باشد که بیلدهای جدیدی که توسط «Dev Channel» مورد آزمایش قرار می‌گیرند و باید جزو بروزرسانی نیمه اول سال ۲۰۲۱ باشد، در این تاریخ منتشر نشوند. با توجه به این موضوع، احتمالا این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک بروزرسانی اصلی در هر سال است و دیگر از سال آینده شاهد دو آپدیت سالانه نخواهیم بود.

انتظار می‌رود در صورت صحت این گزارش، مایکروسافت در آینده اطلاعات رسمی درباره آن منتشر کند و برنامه‌های خود در زمینه بروزرسانی‌های آینده ویندوز ۱۰ را در اختیار کاربران قرار دهد. اگر این شرکت چنین برنامه‌ای را در پیش بگیرد، باید یک نسخه بدون باگ و مشکل را هر سال عرضه کند تا کاربران دچار مشکل نشوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی