ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس راگ فون ۳ معرفی شد؛ اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و ۱۶ گیگابایت رم

ایسوس از نسل جدید گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرد. ایسوس راگ فون ۳ به جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و یک باتری غول پیکر مجهز شده است. بازار گوشی‌‎های گیمینگ داغ است و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۵

ایسوس از نسل جدید گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرد. ایسوس راگ فون ۳ به جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و یک باتری غول پیکر مجهز شده است.

بازار گوشی‌‎های گیمینگ داغ است و شرکت‌های مختلفی مانند شیائومی، ایسوس و لنوو در این بخش فعالیت دارند. پس از معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel، ایسوس امروز از جدیدترین محصول خود برای این بخش از بازار رونمایی کرده که مانند نسل‌های گذشته به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است.

ایسوس راگ فون ۳ به نمایشگر ۶.۵۹ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ مجهز شده. این صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز، از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. ایسوس برای این محصول خود جدیدترین و قدرتمندترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را درنظر گرفته که دارای پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ است و از شبکه 5G‌ نیز پشتیبانی می‌کند.

ایسوس راگ فون ۳

این گوشی ایسوس در نسخه‌های مختلف وارد بازار می‌شود و در بالاترین نسخه به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز شده است.

 

این گوشی هوشمند برخلاف نسل گذشته خود که به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده، دوربین اصلی سه گانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دارد که نسبت به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی نسل قبلی یک پیشرفت قابل قبول محسوب می‌شود و قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این دستگاه از دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید بهره می‌برد. همانطور که از یک گوشی با پردازنده پرچمدار انتظار می‌رود، ایسوس راگ فون ۳ نیز امکان فیلمبرداری با رزولوشن 8K را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این محصول ۲۴ مگاپیکسلی است.

یک گوشی گیمینگ علاوه بر سخت افزار قدرتمند و نمایشگر باکیفیت، به اسپیکرهای پرقدرت نیز نیاز دارد. جدیدترین محصول ایسوس به اسپیکر استریو با پشتیبانی از DTS:X مجهز شده است. این دستگاه از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند و دارای پورت USB-C روی فریم است.

ایسوس این گوشی هوشمند خود را به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده تا کاربران در هنگام بازی چندان نگران شارژدهی آن نباشند. این دستگاه از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی ‌می‌کند. این دستگاه از سیستم خنک‌کننده «GameCool 3»‌ بهره می‌برد، البته می‌توان برای آن فن خارجی «AeroActive Cooler 3» را نیز سفارش دهید.

این گوشی هوشمند از دکمه‌های اولتراسونیک بهره می‌برد که می‌توان آن‌ها را شخصی‌سازی کرد، حتی این امکان برای کاربران درنظر گرفته شده که هر دکمه را تبدیل به دو دکمه کنند.

به گزارش GSMArena، ایسوس راگ فون ۳ در نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۱۰۰۰ یورو دارد و نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم با ۱‍۰۰ یورو قیمت بالاتر فروخته می‌شود. نسخه Strix‌ این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۸۰۰ یورو دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۲ مرداد ۱۳۹۹

    دیشب اخبارو دیدید برای نرخ گذاری دلار مدیران سابق بانک مرکزی

  • alex densin
    alex densin | ۱ مرداد ۱۳۹۹

    کی پول یه گوشی ۲۰ میلیونی داره؟

    • Mr. Saxobeat
      Mr. Saxobeat | ۱ مرداد ۱۳۹۹

      بیست میلیون؟
      داداش نسخه دوش بدون ریجستری زیر بیست و پنج تومن نیست.این جای خود داره.

    • نیما
      نیما | ۱ مرداد ۱۳۹۹

      S10+ 128
      شده بیست تومن این که دیگه بماند

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱ مرداد ۱۳۹۹

    قیمتش خیلی بالا هست پرچمدار گیمینگ شیائومی به صرفه تره خریدش مدل بلک شارک 3 پرو شیائومی مدل 12 گیگ رمش درمیاد حدودا 600 یورو

    • dr x dr xx
      dr x dr xx | ۱ مرداد ۱۳۹۹

      برای ایرانی ها دیگه صحبت از به صرفه بودن و... اینا نکن، چون دیگه باید این چیزارو تو خواب و رویا ببینیم، البته فعلا با این فشار اقتصادی که رومونه فقط کابوس میبینیم، به امید روزی که وضع اقتصادی خوب بشه بتونیم خواب گوشی گمینگ ببینیم ?

مطالب پیشنهادی