ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو Legion Phone Duel معرفی شد؛ طراحی بی‌سابقه و شارژ سریع ۹۰ واتی

انتظارها به پایان رسید و لنوو از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. لنوو Legion Phone Duel به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز شده و طراحی منحصر به فردی دارد. گوشی‌های مخصوص بازی از طراحی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۷

انتظارها به پایان رسید و لنوو از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. لنوو Legion Phone Duel به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز شده و طراحی منحصر به فردی دارد.

گوشی‌های مخصوص بازی از طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بهره می‌برند و در گذشته شاهد چنین موضوعی در گوشی‌هایی مانند شیائومی بلک شارک ۳ یا نوبیا رد مجیک 5G‌ بودیم. با این وجود، اولین گوشی گیمینگ لنوو طراحی تقریبا متفاوتی با آنچه تا به امروز دیده‌ایم، دارد.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند به صورت پاپ آپ طراحی شده، با این حال برخلاف سایر محصولات که این دوربین در بالای نمایشگر آن‌ها به چشم می‌خورد، این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی روی فریم لنوو Legion Phone Duel قرار گرفته است. این سبک طراحی باعث شده که نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۴۴ هرتزی AMOLED آن فاقد حفره یا بریدگی باشد.

لنوو Legion Phone Duel

دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز در مرکز پنل پشتی قرار گرفته است. این دوربین شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی به همراه ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه از دو پورت USB-C بهره می‌برد که یکی از آن‌ها روی فریم قرار دارد و می‌توان توسط آن‌ها باتری دوگانه با مجموع ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را شارژ کرد. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند که توسط آن می‌توان دو باتری را در مدت زمان ۳۰ دقیقه کاملا شارژ کرد.

لنوو Legion Phone Duel

لنوو Legion Phone Duel از دکمه‌های اولتراسونیک، دو موتور ویبره، چراغ‌های RGB با امکان برنامه‌ریزی و ژیروسکوپ پیشرفته بهره می‌برد. لنوو برای کاهش دمای این گوشی هوشمند خود از سیستم خنک‌کننده مایع به همراه لوله مسی استفاده کرده است.

لنوو Legion Phone Duel

این گوشی هوشمند را می‌توان با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم سفارش داد و لنوو آن را به ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز کرده است. سیستم صوتی این دستگاه توسط «Dirac» تنظیم شده که کیفیت بالایی دارد. علاوه بر اسپیکر پرقدرت، این گوشی هوشمند از ۴ میکروفن نیز بهره می‌برد.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت و شبکه 5G‌ اشاره کرد. این گوشی هوشمند برخلاف پرچمداران سامسونگ قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 8K نیست. لنوو Legion Phone Duel اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار چین و برخی کشورهای آسیایی خواهد شد و کاربران در آمریکای شمالی قادر به خرید آن نخواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱ مرداد ۱۳۹۹

    باید 865 پلاس استفاده می‌کرد تو موبایل گیمینگ

    • Mamad Shafi
      Mamad Shafi | ۱ مرداد ۱۳۹۹

      داداش اگه دقت کنی هم این گوشی هم راگ فون 3 از اسنپدراگون 865 پلاس استفاده کردن اصلا مگه گزینه دیگه دارن به جز اسنپدراگون

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱ مرداد ۱۳۹۹

    فیلمبرداری 8k برای موبایل کاربردی زیاد ندارع بازی با اعداد هست چون صفحه نمایش موبایل 4k نیست فیلم برداری 8k با چه می خوای نگاه کنی یا با کدام تلویزیون 8k می خوای نگاه کنی فیلم های که گرفتی

  • GODFATHER
    GODFATHER | ۱ مرداد ۱۳۹۹

    ???? باز جای شکرش باقی هست که آمریکایی ها هم مثل ما نمیتونن بخرن فقط با این تفاوت که ما پولشو نداریم اونا تحریم هستن?

  • danial
    danial | ۱ مرداد ۱۳۹۹

    قیمتش کو ؟

مطالب پیشنهادی