ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو از مجهز شدن آیفون به لنز پریسکوپی و فوکوس خودکار سریعتر می‌گوید

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ چی کو» در گزارشی اعلام کرده شرکت‌های «Semco» و «Sunny Optical» به عنوان تولیدکننده دوربین آیفون امسال به زنجیره تامین قطعات اپل اضافه می‌شوند و آیفون‌ها در سال ۲۰۲۲ از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ چی کو» در گزارشی اعلام کرده شرکت‌های «Semco» و «Sunny Optical» به عنوان تولیدکننده دوربین آیفون امسال به زنجیره تامین قطعات اپل اضافه می‌شوند و آیفون‌ها در سال ۲۰۲۲ از دوربین پریسکوپی بهره می‌برند.

اپل برای افزایش رقابت میان تولیدکنندگان و کاهش قیمت، قطعات موردنیاز خود را از شرکت‌های مختلف تامین می‌کند. به اعتقاد کو، چنین رویکردی باعث می‌شود تولیدکنندگان قطعات باکیفیت‌تر و همچنین با عملکرد بالاتر را در اختیار اپل قرار دهند.

به گزارش 9To5Mac و به نقل از مینگ چی کو، اپل در آیفون ۱۲ از موتور کویل صوتی مبتنی بر توپ Semco بجای طراحی مبتنی بر فنر استفاده خواهد کرد که عملکرد فوکوس خودکار را بهبود می‌دهد. به گفته کو، آیفون‌های اپل سال ۲۰۲۲ به دوربین پریسکوپی ساخت شرکت Semco مجهز می‌شوند.

دوربین پریکسوپی از نظر طراحی در مقایسه با دوربین‌های دیگر تفاوتی برای کاربر نهایی ندارد و باعث برآمدگی ماژول دوربین روی پنل پشتی نمی‌شود. در حقیقت این دوربین از فضای عمودی داخلی بطور بهینه استفاده می‌کند تا کیفیت تصاویر افزایش یابد. این دوربین هم اکنون در گوشی‌های هواوی مانند P40 پرو مورد استفاده قرار گرفته‌ و قابلیت زوم بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دوربین پریسکوپی

انتظار می‌رود اپل شهریور ماه از نسل جدید آیفون‌ها رونمایی کند. بر اساس شایعات و گزارش‌ها، آیفون ۱۲ در چهار مدل به همراه یک مدل LTE وارد بازار خواهد شد. دو مدل این گوشی‌های هوشمند به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی مجهز می‌شوند، نسخه کوچکتر نمایشگر ۵.۴ اینچی دارد و بزرگترین نمونه آن‌ها، آیفون ۱۲ پرو مکس با پنل ۶.۷ اینچی از راه می‌رسد.

مدل‌های پرو به اسکنر LiDAR مجهز می‌شوند تا در زمینه تشخیص عمق مانند نسل جدید آیپد پرو عملکرد بالایی داشته باشند. در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، این گوشی‌های هوشمند قادر به فیلمبرداری 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه خواهند بود.

این محصولات که به چیپست اپل A14 Bionic مجهز می‌شوند، احتمالا در جعبه خود شارژر نخواهند داشت. این گوشی‌های با سیستم عامل iOS 14 در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی