ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل احتمالا اندروید Go را برای گوشی‌های ارزان قیمت اجباری می‌کند

به تازگی سندی مربوط به اندروید فاش شده که نشان می‌دهد گوگل قصد دارد نصب نسخه سبک این سیستم عامل یعنی Go Edition را در دیوایس‌هایی با رم ۲ گیگابایت یا کمتر اجباری کند. سایت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

به تازگی سندی مربوط به اندروید فاش شده که نشان می‌دهد گوگل قصد دارد نصب نسخه سبک این سیستم عامل یعنی Go Edition را در دیوایس‌هایی با رم ۲ گیگابایت یا کمتر اجباری کند.

سایت XDA Developers می‌گوید به سندی از نسخه Go اندروید ۱۱ دست پیدا کرده که گوگل در آن خطاب به تولیدکنندگان گوشی نوشته در صورتی که محصولات جدید آن‌ها رم ۲ گیگابایت یا کمتر داشته باشد، باید آن‌ها را با سیستم عامل اندروید Go به بازار عرضه کنند. این رویه برای دیوایس‌هایی که در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شوند نیز صدق می‌کند.

علاوه بر این خدمات موبایل گوگل (GMS) روی گوشی‌هایی که رم ۵۱۲ مگابایتی دارند دیگر به صورت پیش فرض نصب نخواهد شد که به معنی پایان پشتیبانی آن‌ها از سوی گوگل است.

اندروید Go
برنامه‌های گوگل در اندروید Go

گوگل سال ۲۰۱۷ از نسخه سبک سیستم عامل اندروید به نام Go Edition رونمایی کرد که مختص دیوایس‌هایی با رم ۱ گیگابایت یا کمتر توسعه داده شده بود. نصب این نسخه روی دیوایس‌های اقتصادی تا پیش از این اجباری نبود اما به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد به این رویه پایان دهد.

اندروید Go به دلیل پیش نیاز سخت افزار پایین تر، تجربه کار با اندروید را در گوشی‌های اقتصادی که پردازنده و اینترنت ضعیف تری دارند، بهبود خواهد داد. گوگل با اجباری کردن نصب این نسخه در گوشی‌های اقتصادی و ارزان قیمت، عملکرد آن‌ها و همچنین تجربه کلی کاربر را بهبود می‌دهد و کاربرانی که به دنبال خرید گوشی‌های ساده غیر اندرویدی هستند را به سمت خرید محصولات ارزان قیمت اندرویدی سوق خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۲ مرداد ۱۳۹۹

    سیستم عامل اتاق شیشه ایی .....

مطالب پیشنهادی