ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هری کین
تکنولوژی

هری کِین مهاجم تیم فوتبال تاتنهام سفیر برند TCL شد

TCL همان شرکتی است که حق امتیاز تولید گوشی های آلکاتل و بلک بری را در اختیار دارد و در ماه های گذشته با تولید محصولات فوق العاده ای از جمله سری TCL 10 و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

TCL همان شرکتی است که حق امتیاز تولید گوشی های آلکاتل و بلک بری را در اختیار دارد و در ماه های گذشته با تولید محصولات فوق العاده ای از جمله سری TCL 10 و حتی یک گوشی رول شونده تلاش بی وقفه ای را برای محکم کردن جای پای خود در صنعت موبایل آغاز کرده است.

حالا این شرکت برای نمایش تعهدات خود در راستای ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن و نوآوری های فناورانه توافقی را با هری کین مهاجم تیم فوتبال انگلیسی تاتنهام به امضا رسانده و این بازیکن را به عنوان سفیر برند خود طی ۱۲ ماه آینده منصوب کرده است.

در بیانیه خبری TCL در مورد این اتفاق از هری کین به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلستان و بازیکن پست فوروارد تاتنهام یاد شده که نقشی موثر را در زمین فوتبال از خود به نمایش میگذارد و تیمش را به بهترین شکل ممکن رهبری میکند. شرکت چینی TCL نیز امیدوار است که با تکیه بر همین توانمندی ها و تجربیات از هری کین برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر برند خود کمک بگیرد. او در اصل قرار است «فوق العاده ها را به نمایش بگذارد»؛ هدفی که از آن تحت عنوان فلسفه TCL یاد شده. هری کین همچنین با همراهی شرکت TCL تلاش خواهد کرد که الهام بخش مردم باشد تا در حوزه های کاری خود پیشتاز باشند.

هری کین

بد نیست اشاره کنیم گروه ارتباطی TCL طیف وسیعی از محصولات شامل موبایل، تبلت، کامپیوتر، دستگاه های مرتبط با اینترنت موبایل، دستگاه های پوشیدنی و لوازم جانبی تولید می کند.

همانطور که اشاره کردیم این شرکت چینی مدتی است که تلاش های موفقی را برای مطرح کردن برند خود در حوزه موبایل آغاز کرده. TCL جدای از ارائه اسمارت فون های جدید و پشتیبانی نرم افزاری از آنها قصد دارد محصولات نوآورانه ای را به بازار عرضه نماید. برای مثال ماه گذشته TCL پتنت مربوط به تلفن همراه جدیدی را منتشر کرد که موبایلی با دوربین زیر نمایشگر را به تصویر می کشید و فاقد هرگونه دکمه فیزیکی روی بدنه اش بود و پیش بینی می شود در ماه های آتی این نوآوری ها همچنان ادامه داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی