ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عکاسی با آیفون
تکنولوژی

نگاهی به آثار برگزیده رویداد عکاسی با آیفون 2020

برندگان جایزه عکاسی با آیفون سال 2020 (به اختصار IPPAWARDS) مشخص شدند. امسال سیزدهمین سالی است که رقابت عکاسی با آیفون با حضور هزاران عکاس از سراسر دنیا برگزار می شود و آثار ارائه شده از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

برندگان جایزه عکاسی با آیفون سال 2020 (به اختصار IPPAWARDS) مشخص شدند. امسال سیزدهمین سالی است که رقابت عکاسی با آیفون با حضور هزاران عکاس از سراسر دنیا برگزار می شود و آثار ارائه شده از سوی ده ها عکاس طیف وسیعی از سوژه ها از طبیعت گرفته تا خیابان و المان های شهری و حتی مناطق دور افتاده را شامل می شوند.

امسال جایزه برترین اثر و عکاس سال رویداد عکاسی با آیفون به Dimpy Bhalotia از انگلستان تعلق گرفته است. اثر برگزیده که پسرهای پرنده نام دارد در گروه عکاسی خیابانی قرار دارد و سه پسر بچه را نشان می دهد که از روی دیوار به داخل رو گنگ می پرند و در این حین نوعی تنش آمیخته به غرور را تجربه می کنند.

جوایز جایگاه های اول، دوم و سوم عکاس سال نیز همگی به خاطر اثری به نام بدون دیوار (یا No Walls) به Artyom Baryshau از بلاروس تعلق گرفت؛ عکاس در این اثر نوارهایی آبی رنگ روی دیوار را به تصویر کشیده که در انتها با آسمان آبی ادغام می شوند و ترکیبی جالب را خلق می کنند.

Geli Zhao از چین نیز به خاطر ارائه عکسی بدون عنوان از چند ملحفه که در یک ابری در آسمان می رقصند نظر داوران رویداد عکاسی با آیفون را به خود جلب کرد.

عکاس دیگری به نام صیف حسین از عراق هم به خاطر پرتره ای از یک مرد مسن با نام شیخ جوانان توانست برنده جایزه امسال شود.

Processed with VSCO with b6 preset

سه برنده اصلی در ۱۸ دسته مختلف از این رقابت تقریبا از گوشه گوشه دنیا بودند (شامل استرالیا، بحرین، بلاروس، کانادا، چین، کلمبیا، فرانسه، هنگ کنگ، ایتالیا، عراق، ژاپن، هلند، پرو، فیلیپین، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا، تایوان، انگلستان و آمریکا).

جالب است بدانید یکی از آثار برگزیده امسال با آیفون 4 گرفته شده بود و این نشان می دهد که برای گرفتن عکس های فوق العاده از سوژه ها نیازی نیست تازه ترین گوشی های موبایل را در اختیار داشته باشید. این عکس که توسط عمر لوکاس گرفته شده در دسته عکاسی از مردم جایگاه نخست را به خود اختصاص داد. برای مشاهده باقی عکس ها میتوانید به وبسایت مرجع برگزار کننده این رویداد مراجعه نمایید.

عکاسی با آیفون

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۳ مرداد ۱۳۹۹

    دوستان من وضع مالیم بشدت داغونه...
    میخواستم ازتون نظر بخوام در مورد سایت های شرط بندی...
    کسی هست شرکت کرده باشه تو این سایت ها و برنده شده باشه؟
    کسی هست شرکت کرده باشه و سرش کلاه گذاشته باشن و حسابشو خالی کرده باشن؟
    خواهش میکنم کمکم کنین، چند وقتی هست فکرم همش شده این، هر روز میرم تو این سایت ها تا نقطه ی کارت به کارت میرم که شارژ کنم حسابمو اما پشیمون میشم و برمیگردم
    خواهش میکنم راهنماییم کنین و اگه تجربه ای دارین باهام درمیون بذارین، ممنون

مطالب پیشنهادی