ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت واکنش به پیام‌ها با اموجی به اپ Messages در اندروید آمد

گوگل به منظور رقابت با دیگر اپلیکیشن‌های چت، قابلیت واکنش به پیام‌ها با اموجی را به اپ Messages اضافه کرد. این قابلیت حدودا از سه ماه قبل به طور آزمایشی برای عده محدودی فعال شد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

گوگل به منظور رقابت با دیگر اپلیکیشن‌های چت، قابلیت واکنش به پیام‌ها با اموجی را به اپ Messages اضافه کرد. این قابلیت حدودا از سه ماه قبل به طور آزمایشی برای عده محدودی فعال شد اما گوگل حالا آن را به مرور در دسترس کاربران اندرویدی قرار می‌دهد.

برای واکنش دادن به پیام‌ها با اموجی در اپ Messages کافیست پیام را لمس کرده و نگه دارید. با این کار یک نوار باریک با هفت اموجی ظاهر می‌شود. برای اضافه کردن اموجی‌ها باید قابلیت Chat در اپ Messages فعال باشد، بنابراین امکان ارسال آن‌ها برای مخاطبانی که آیفون دارند و همچنین کاربرانی که گوشی اندرویدی آن‌ها از قابلیت RCS پشتیبانی نمی‌کند، وجود ندارد.

قابلیت واکنش به پیام‌ها با اموجی به مرور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، بنابراین اگر هنوز برای شما فعال نشده باید بیشتر منتظر بمانید.

گوگل همچنین در بیانیه این شرکت به قابلیت‌های دیگری که به تازگی به اپ Messages اضافه شده‌اند، اشاره کرد. این اپ حالا با توجه به پیام‌های دریافتی اخیر، متن یا اموجی را پیشنهاد داده و Smart Reply قابلیت پیشنهاد دادن استیکرها را پیدا کرده است. استیکرها بالای قسمتی که کاربر در حال وارد کردن پیام است ظاهر می‌شوند. قابلیت تقریباً جدید دیگر ویرایشگر داخلی تصویر است که به کاربر اجازه نقاشی کردن روی عکس‌های گرفته شده با گوشی را می‌دهد.

بیشتر قابلیت‌های جدید اپ Messages مدت هاست که در دیگر اپلیکیشن‌های چت وجود دارند، با این وجود اضافه شدن آن‌ها برای گوگل اهمیت داشته و در تشویق کاربران به استفاده از این اپ به جای ده‌ها اپ چت و پیام رسان دیگر تأثیرگذار خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۳ مرداد ۱۳۹۹

    دوستان من وضع مالیم بشدت داغونه...
    میخواستم ازتون نظر بخوام در مورد سایت های شرط بندی...
    کسی هست شرکت کرده باشه تو این سایت ها و برنده شده باشه؟
    کسی هست شرکت کرده باشه و سرش کلاه گذاشته باشن و حسابشو خالی کرده باشن؟
    خواهش میکنم کمکم کنین، چند وقتی هست فکرم همش شده این، هر روز میرم تو این سایت ها تا نقطه ی کارت به کارت میرم که شارژ کنم حسابمو اما پشیمون میشم و برمیگردم
    خواهش میکنم راهنماییم کنین و اگه تجربه ای دارین باهام درمیون بذارین، ممنون

  • parsarezaee۳۳۲
    parsarezaee۳۳۲ | ۲ مرداد ۱۳۹۹

    دوستان کسی تونسته Chat Features این نرم افزار رو فعال کنه؟

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۳ مرداد ۱۳۹۹

      خیر. فکر نمیکنم که این امکان وجود داشته باشه. گوگل توی وبسایتش نوشته بود این ویژگی فقط در منطقه‌ها و اوپراتورهایی که قابلیت RCS داشته باشن قابل استفاده هست. نمیدونم چرا با وجود اینکه گوگل این ویژگی رو در بستر نت هم پیاده‌سازی کرده، بازم وابسته به منطقه‌ها و اوپراتورهای خاص هست. کاش دیجیاتو راجع به این موضوع یه مقاله بنویسه

      • parsarezaee۳۳۲
        parsarezaee۳۳۲ | ۳ مرداد ۱۳۹۹

        آها ممنون

مطالب پیشنهادی