ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی پرچمدار ال‌جی V60 تینکیو 5G امتیاز معمولی ۱۰۰ را از DxOMark گرفت

DxOMark دوربین گوشی ال جی V60 را بررسی کرد و به آن امتیاز کلی ۱۰۰ را داد. به گفته این سایت ال جی V60 با وجودی که نام یک پرچمدار را یدک می‌کشد، اما در ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

DxOMark دوربین گوشی ال جی V60 را بررسی کرد و به آن امتیاز کلی ۱۰۰ را داد. به گفته این سایت ال جی V60 با وجودی که نام یک پرچمدار را یدک می‌کشد، اما در بخش دوربین همانند یک پرچمدار عمل نمی‌کند.

ال‌جی V60 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور 1/1.7 اینچی با گشودگی دیافراگم f/1.8 برخوردار است. این دوربین عکس‌هایی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرون انداخته و از قابلیت‌هایی همچون فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر تصویر اپتیکال برخوردار است. سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و ضریب اف 1.9 و سنسور زمان پرواز (ToF) کنار دوربین اصلی قرار گرفته‌اند.

به گفته سایت DxOMark دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ال جی V60 با استفاده از فناوری ترکیب چهارگانه پیکسل‌ها یا همان Quad Bayer عکس‌های ۱۶ مگاپیکسلی با نوردهی و محدوده دینامیک قابل قبول می‌اندازد که برای محیط‌های با کنتراست بالا مناسب هستند. اما دوربین اصلی در تولید کنتراست خوب ناتوان بوده و توازن بافت به نویز در آن پایین است. افکت بوکه به لطف سنسور سه بعدی زمان پرواز دقت بالایی دارد.

به گفته DxOMark یکی از نقاط ضعف ال‌جی V60 نبود دوربین تله فوتو است، با این وجود عملکرد آن در بزرگنمایی مناسب و در حد زوم ۲ برابر و ۴ برابر دوربین تله فوتو دیگر گوشی‌ها توصیف شده است. به گفته سایت یاد شده با افزایش بزرگنمایی از مقادیر ذکر شده، عملکرد این گوشی به طور قابل توجهی افت می‌کند.

DxOMark فیلمبرداری ال‌جی V60 را نیز با وجود عملکرد خوب در محیط‌های پرنور، در فضای سرپوشیده و باز ناامید کننده توصیف کرده است. این سایت در ادامه به عملکرد پایین دوربین در محیط‌های کم نور و لرزشگیر حین راه رفتن و حرکت دادن گوشی در محور افقی اشاره کرده است.

ال‌جی V60 امتیاز کلی ۱۰۰ را از سایت DxOMark گرفت و در جدول این سایت با اختلاف یک امتیاز بالاتر از گوگل پیکسل ۲ و پایین تر از گوشی‌هایی مثل آیفون XR و گوگل پیکسل 3a قرار گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۴ مرداد ۱۳۹۹

    موندم این سیستم کامنت دیجیاتو رو چطور تنظیم کردن که هر حرفی رو الفاظ بد حساب میکنه

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۴ مرداد ۱۳۹۹

    واقعا باید مدیران این کمپانی هارو فلان کرد،اینا با این همه تجربه و مهندسین حرفه ایی و بودجه کلان،چطور نمیتونن مثل کمپانی های نوپایی مثل شیایومی و هواوی که دارن دنیارو تسخیر میکنن عمل کنن؟ هرچیزی که فکرشو کنی در اختیار دارن ولی نتیجه نهایی هیچوقت خوب از آب درنمیاد و پشت سر هم تکرار میکنن، بعد همش انتظار دارن یه روز موفق شن و اصلا نمی‌بینن سهم بازارشون رو دارن شرکت های نوپا میگیرن،بیشتر از همه مدیر نوکیا سابق رو باید فلان کرد که اون همه قدرت و عظمت رو با خاک یکسان کرد،کاری که انجامش خیلی سخت بود،واقعا چطور وقتی میدید که ویندوز فون جواب نمیده و روز به روز داره سهم بازار رو از دست میده چطور نفهمیدن که مردم اندروید رو میخوان و واسشون مهم نیست خود برند نوکیا.
    اگه نوکیا تموم نمیشد الان خیلی گوشی های خفن تری تولید شده بودن،چون با کنار رفتن این برند ،رشد و پیشرفت صنعت موبایل چند سال کند شد

  • yashar1
    yashar1 | ۳ مرداد ۱۳۹۹

    فعلا ک داره الکی دست و پا میزنه موتورولا نوکیا سونی ال جی وضعیت خوبی ندارن

    • سجاد
      سجاد | ۳ مرداد ۱۳۹۹

      اچ‌تی‌سی رو یادت رفت.

    • dr x dr xx
      dr x dr xx | ۳ مرداد ۱۳۹۹

      نوکیا وضعیت بدی نداره، روندش روبه رشده ولی سرعت رشدش پایینه

      • kianoosh jahani
        kianoosh jahani | ۴ مرداد ۱۳۹۹

        منم موافقم، نوکیا با اینکه یه ریستارت سنگین داشت اما باز هم خوب در میادین مونده

مطالب پیشنهادی