ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰ معرفی شد؛ چیپست 5G برای گوشی‌های میان‌رده

مدیاتک از چیپست موبایل دیمنسیتی ۷۲۰ رونمایی کرد. این محصول از شبکه 5G پشتیبانی کرده و برای گوشی‌های میان رده تولید شده است. دیمنسیتی ۷۲۰ که اولین عضو سری دیمنسیتی ۷۰۰ به شمار می‌رود، بر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

مدیاتک از چیپست موبایل دیمنسیتی ۷۲۰ رونمایی کرد. این محصول از شبکه 5G پشتیبانی کرده و برای گوشی‌های میان رده تولید شده است.

دیمنسیتی ۷۲۰ که اولین عضو سری دیمنسیتی ۷۰۰ به شمار می‌رود، بر پایه لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده و از پردازنده هشت هسته‌ای (شامل دو هسته Cortex-A76 و شش هسته Cortex-A55) و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 برخوردار است. از این چیپست می‌توان در کنار رم LPDRR4X تا حداکثر کلاک ۲۱۳۳ مگاهرتز و حافظه داخلی با استاندارد UFS 2.2 استفاده کرد.

چیپست یاد شده از شبکه 5G (استاندارد زیر ۶ گیگاهرتز) پشتیبانی می‌کند. شبکه 5G انرژی بیشتری مصرف می‌کند به همین دلیل فناوری UltraSave به کار رفته در این چیپست تا حدودی به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰ می‌توان به پشتیبانی آن از نمایشگرهای ۹۰ هرتز با رزولوشن +FHD، وای فای ۵، استاندارد +HDR10، بلوتوث ۵.۱، پشتیبانی از APU برای وظایف مبتنی بر یادگیری ماشینی، یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی یا دو دوربین ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی و فیلمبرداری 4K اشاره کرد.

مدیاتک می‌گوید اولین گوشی‌های مجهز به چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ «ماه‌های آینده» به بازار عرضه می‌شوند.

پیش بینی می‌شود این چیپست قیمت گوشی‌های اقتصادی و میان رده 5G را پایین تر بیاورد. برای نمونه ردمی 10X (مدل 5G) با چیپست دیمنسیتی ۸۲۰، نمایشگر ۶.۵۷ اینچی AMOLED و رم ۶ گیگابایتی با شروع قیمت ۲۸۰ دلار به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad_hody_jafary
    mohammad_hody_jafary | ۳ مرداد ۱۳۹۹

    با توجه به بنچمارکش بعید میدونم برای گوشی‌های میان‌رده زیاد کاربردی داشته باشه و بیشتر تو گوشی‌های پایین‌رده و زیر ۲۵۰‌دلار استفاده بشه

مطالب پیشنهادی