ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات گلکسی نوت ۲۰ فاش شد؛ تفاوت قابل توجه با مدل اولترا

دو روز قبل وب سایت آلمانی WinFuture مشخصات کامل گلکسی نوت ۲۰ اولترا را منتشر کرد. حال این سایت مشخصات گلکسی نوت ۲۰ را هم منتشر کرده که مقایسه آن با مدل اولترا تفاوت‌های چشمگیری ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

دو روز قبل وب سایت آلمانی WinFuture مشخصات کامل گلکسی نوت ۲۰ اولترا را منتشر کرد. حال این سایت مشخصات گلکسی نوت ۲۰ را هم منتشر کرده که مقایسه آن با مدل اولترا تفاوت‌های چشمگیری را آشکار می‌کند.

مهم ترین تفاوت بین گلکسی نوت ۲۰ و مدل اولترا به نمایشگر باز می‌گردد. مدل پایه نمایشگر ۶.۷ اینچی دارد که رزولوشن 1080p با ریفرش ریت ۶۰ هرتز را به ارمغان می‌آورد. با استناد به سایت آلمانی، گلکسی نوت ۲۰ اولترا نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز (همانند گلکسی S20) را خواهد داشت.

گلکسی نوت ۲۰ همچنین از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل اولترا بی بهره بوده و در پنل پشتی آن دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق عریض و یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو تعبیه شده‌اند. نکته امیدوارکننده اینکه از قابلیت فیلمبرداری 8K و بزرگنمایی ۳۰ برابری (۵۰ برابری در مدل اولترا ) برخوردار است.

حتی قلم S Pen نیز در مدل پایه ضعیف تر شده و آن طور که سایت آلمانی گزارش می‌کند، نرخ پاسخ دهی آن ۲۶ میلی ثانیه خواهد بود که تفاوت زیادی با قلم دیجیتال بهبودیافته مدل اولترا با نرخ پاسخ دهی ۹ میلی ثانیه دارد.

گلکسی نوت ۲۰ در مقایسه با مدل اولترا نمایشگر صاف تری دارد

گلکسی نوت ۲۰ از باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ معکوس، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بدون امکان ارتقا و رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. احتمالاً چیپست این مدل مثل نوت ۲۰ اولترا اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهد بود، اما همانطور که ملاحظه کردید مدل اولترا برتری محسوسی دارد.

سامسونگ ۱۵ مرداد به طور رسمی از سری نوت ۲۰ رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا
    مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا | ۸ مرداد ۱۳۹۹

    به معنای واقعی گند زده

مطالب پیشنهادی