ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات گلکسی بادز لایو در اپ سامسونگ؛ حذف نویز و شارژدهی ۴.۵ ساعته

سامسونگ در آینده نزدیک از محصولات جدید خود مانند هدفون بی‌سیم با طراحی شبیه به لوبیا رونمایی خواهد کرد. اخیرا تصاویری از اپلیکیشن آن منتشر شده که نام گلکسی بادز لایو را تایید می‌کند و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

سامسونگ در آینده نزدیک از محصولات جدید خود مانند هدفون بی‌سیم با طراحی شبیه به لوبیا رونمایی خواهد کرد. اخیرا تصاویری از اپلیکیشن آن منتشر شده که نام گلکسی بادز لایو را تایید می‌کند و اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد.

روزبه‌روز به محبوبیت هدفون‌های بی‌سیم افزوده می‌شود و شرکت‌های بیشتری محصولات جدید خود را وارد بازار می‌کنند. علاوه بر هدفون‌های ارزان ‌قیمت مانند ردمی AirDots 2، دستگاه‌های گران قیمتی مانند ایرپاد پرو نیز در بازار حضور دارند و حالا سامسونگ می‌خواهد جدیدترین محصول خود را با طراحی متفاوت وارد بازار کند.

تا به امروز شایعات و گزارش‌های زیادی درباره گلکسی بادز لایو سامسونگ با طراحی شبیه به لوبیا منتشر شده، اما اخیرا اپلیکیشن مخصوص این هدفون اطلاعات گذشته را تایید کرده و همچنین ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند. این دستگاه از کنترل لمسی پشتیبانی می‌کند و از قابلیت نویز کنسلینگ فعال بهره می‌برد، ویژگی بسیاری از کاربران منتظر حضور آن در گلکسی بادز پلاس بودند.

در تصاویر منتشر شده از رابط این برنامه، نحوه استفاده از ایربادها به کاربر آموزش داده شده و نحوه اتصال آن به دستگاه به چشم می‌خورد، البته در آن‌ها تنظیمات «Find My Earbuds» و همچنین گزینه‌های مربوط به اکولایزر نیز وجود دارند. کاربر می‌تواند کنترل لمسی هدفون را غیرفعال کند.

گلکسی بادز لایو

این اپلیکیشن بیشترین اطلاعات رسمی درباره هدفون آینده سامسونگ را در اختیار ما قرار می‌دهد. تا به امروز چندین رندر از این محصول و همچنین قاب آن منتشر شده است. سایت آلمانی WinFuture اخیرا اطلاعاتی درباره قیمت این محصول منتشر کرده. گلکسی بادز لایو با قیمت ۱۶۹ دلار وارد بازار ایالات متحده آمریکا می‌شود که برای هدفونی با قابلیت حذف صداهای مزاحم، مناسب به نظر می‌رسد. این هدفون از ۳ میکروفن بهره می‌برد، نزدیک به ۴.۵ ساعت شارژدهی دارد و به درایورهای ۱۲ میلی‌متری مجهز شده است.

انتظار می‌رود سامسونگ در ۱۵ مرداد ماه در مراسم Unpacked‌ خود از این هدفون به همراه گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کند، البته انتظار می‌رود گلکسی واچ ۳ نیز در این تاریخ معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی