ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مبین‌نت راهکارهای ارتباطی ویژه دورکاری ارائه می‌کند

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد که به‌منظور تسهیل اجرای دورکاری در بحران کرونا، راهکارهای ارتباطی امن و یکپارچه خود را با شرایط ویژه به سازمان‌ها، ارگان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف ارائه می‌کند. بر این اساس تمامی ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۸

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد که به‌منظور تسهیل اجرای دورکاری در بحران کرونا، راهکارهای ارتباطی امن و یکپارچه خود را با شرایط ویژه به سازمان‌ها، ارگان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف ارائه می‌کند.

بر این اساس تمامی سازمان‌هایی که قصد اجرا و توسعه دورکاری در مجموعه خود را دارند می‌توانند با استفاده از راهکارهای جامع ارتباطی مبین‌نت، دورکاری را بر بستر شبکه امن و یکپارچه مبین‌نت و به‌صورت سفارشی‌سازی شده اجرا و پیاده‌سازی کنند. شایان ذکر است راهکارهای ارتباطی مبین‌نت مجموعه‌ای از خدمات ارتباطی بر بستر شبکه‌ای مستقل از اینترنت است که می‌تواند امنیت داده‌های منتقل‌شده درون شبکه را تضمین کند.

گفتنیست بر اساس آخرین آمارهای جهانی ۹۳ درصد کارکنان دنیا در حوزه فناوری مایل به دورکاری هستند و ناگفته نماند که بازهم بر اساس بسیاری از آمارهای جهانی، دورکاری بازدهی اغلب کارکنان را افزایش داده است. این امر در ایران نیز در بسیاری از شرکت‌ها پیاده‌سازی شده است. برخی شرکت‌ها نیز با مشکلاتی نظیر عدم زیرساخت مناسب برای دورکاری مواجه هستند که مبین‌نت با راهکارهای جدید خود سعی در حل کردن این مشکلات داشته است.

برای تسهیل فرایند مشاوره و خرید این سرویس ارتباطی می‌توانید با مجموعه مبین نت در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rdfd
    Rdfd | ۵ مرداد ۱۳۹۹

    مبین نت یه فکری به حال مودم های وایمکس بلا استفاده ما و عدم پوشش کنه

مطالب پیشنهادی