ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً هفته جاری از آی مک جدید با پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل رونمایی می‌کند

پیشتر شایعه شده بود که اپل به زودی از آی مک جدید با ظاهر تغییر شکل یافته رونمایی می‌کند. حال شایعه جدید از عرضه این محصول در هفته جاری و با شاسی تغییرنیافته خبر می‌دهد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

پیشتر شایعه شده بود که اپل به زودی از آی مک جدید با ظاهر تغییر شکل یافته رونمایی می‌کند. حال شایعه جدید از عرضه این محصول در هفته جاری و با شاسی تغییرنیافته خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش جدید سایت 9to5Mac، اپل احتمالاً از آی مک جدید مجهز به پردازنده اینتل در هفته جاری رونمایی می‌کند. شایعه‌ای که قبلاً منتشر شده بود از عرضه این محصول در نمایشگاه WWDC خبر می‌داد. این شایعه درست از آب درنیامد و اپل هیچ محصول فیزیکی را در این رویداد معرفی نکرد.

اوایل ماه جاری میلادی بنچمارک آی مک جدید با پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل Core i9 و پردازنده گرافیکی Radeon Pro 5300 در پلتفرم گیکبنچ منتشر شد و به احتمال عرضه این محصول در آینده نزدیک قوت بخشید.

iMac Pro

یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام کاربری L0vetodream نیز حدوداً یک هفته قبل مدعی شد که محصولات جدید اپل «آماده صادرات» هستند. با نگاه به سابقه اپل در عرضه محصولات متوجه می‌شویم عرضه آی مک در ماه ژوئیه چندان دور از انتظار نیست. این شرکت مک بوک ایر و مک بوک پرو جدید را سال گذشته میلادی در ماه ژوئیه معرفی کرد.

شایعه دیگری در مورد آی مک جدید با پردازنده اینتل منتشر شده که نشان می‌دهد ظاهر این محصول برخلاف شایعات قبلی تغییر نکرده است. بر اساس این شایعه، اپل تغییر ظاهر را در آی مک‌های آینده با پردازنده اپل سیلیکون انجام خواهد داد تا آن‌ها را به خرید این محصول با پردازنده اختصاصی ترغیب کند.

شایعاتی که پیشتر در مورد آی مک مبتنی بر پردازنده اینتل منتشر شده‌اند، از حذف حافظه Fusion Drive و جایگزینی آن با حافظه SSD و مجهز شدنش به تراشه امنیتی T2 خبر می‌دهند.

اپل آخرین بار سال ۲۰۱۲ و با معرفی آی مک جدید شاسی خارجی این محصول را دستخوش تغییر کرد که فقط از کناره‌ها قابل تشخیص است. به غیر از این مورد ظاهر آی مک از روبرو چندین دهه است که دست نخورده باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی