ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

پنتاگون نتایج تحقیقات درباره UFOها را پس از سال‌ها افشا می‌کند

با وجود بیانیه پنتاگون مبنی بر کنار گذاشته شدن برنامه شناسایی اشیاء ناشناس پرنده (UFO)، پیگیری این موضوع به دفتر اطلاعات نیروی دریایی آمریکا (ONI) سپرده شده و این دفتر در آینده گزارشی در مورد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

با وجود بیانیه پنتاگون مبنی بر کنار گذاشته شدن برنامه شناسایی اشیاء ناشناس پرنده (UFO)، پیگیری این موضوع به دفتر اطلاعات نیروی دریایی آمریکا (ONI) سپرده شده و این دفتر در آینده گزارشی در مورد اشیاء پرنده ناشناخته برای عموم منتشر خواهد کرد.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، «مارکو روبیو» سناتور جمهوری خواه ایالت فلوریدا در تاریخ ۲۷ تیر گزارشی را تسلیم کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا کرد که در بخشی از آن به وظایف کارگروه اشیاء پرنده ناشناخته پرداخته شده است.

در گزارش نوشته شده که این کارگروه مسئول جمع آوری اطلاعات و گزارش دهی در مورد اشیاء پرنده ناشناخته، بررسی احتمال ارتباط آن‌ها با دولت‌های خارجی و همچنین ارزیابی تهدید آن‌ها برای ارتش آمریکاست. به گفته نیویورک تایمز پنتاگون از صحبت کردن در مورد این برنامه خودداری می‌کند.

کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا کارگروه یاد شده را مسئول آماده کردن گزارشی در مورد «پدیده‌های هوایی ناشناخته» از جمله اشیاء مرموز رویت شده در آسمان کرده و باید دستکم بخش‌هایی از یافته‌های خود را ۱۸۰ روز پس از تصویب لایحه Intelligence Authorization Act به شکل عمومی منتشر کند.

در ادامه گزارش به ادعاهای اخترشناسی به نام «Eric W. Davis» نیز اشاره شده که در گذشته با پنتاگون برای شناسایی اشیاء پرنده ناشناخته همکاری کرده است. به گفته او مواد مرموز و ناشناخته‌ای کشف شده‌اند که امکان تولید آن‌ها توسط انسان وجود ندارد.

پنتاگون اوایل اردیبهشت ماه امسال سه فایل ویدیویی طبقه بندی شده از برخورد نیروی دریایی این کشور با اشیاء پرنده ناشناخته منتشر کرد. با گذشت ماه‌ها نیروی دریایی آمریکا هنوز نتوانسته ماهیت این اشیاء را توضیح دهد. البته هنوز نمی‌توان با قاطعیت این اشیاء را به موجودات فرازمینی ربط داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۷ مرداد ۱۳۹۹

    اگر موجوداتی باشن، چرا باید بیان زمین؟ به نظر من موجوداتی هستند، اما نه مثل تبلیغاتی که هالیوود داره میکنه. تا میگی موجود فضایی، ذهن همه میره سمت یه موجودی با کله گنده که دو تا چشم درشت و شفاف کنار سرشه. از کجا معلوم اینطور باشه واقعا؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی