ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افشای تصویر نمایشگر ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲: یک طراحی جذاب در راه است

به نظر می‌رسد اپل توسعه موبایلی را در نظر گرفته که به عبارتی کوچک‌ترین آیفون مجهز به فناوری ارتباطی 5G به شمار خواهد آمد؛ طبق تصاویر منتشر شده این موبایل که عضوی از خانواده آیفون ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

به نظر می‌رسد اپل توسعه موبایلی را در نظر گرفته که به عبارتی کوچک‌ترین آیفون مجهز به فناوری ارتباطی 5G به شمار خواهد آمد؛ طبق تصاویر منتشر شده این موبایل که عضوی از خانواده آیفون ۱۲ محسوب می‌شود نمایشگری ۵.۴ اینچی داشته و البته به لطف حاشیه دور صفحه نمایش بسیار باریک و دوربین سلفی ناچ، ابعادی حتی کوچکتر از آیفون SE ۲۰۲۰ خواهد داشت.

در حقیقت این مدل جدید گزینه‌ای قابل انتخاب بین آیفون SE با اندازه نمایشگر ۴.۷ اینچی و مدل‌های آیفون ۱۲ اصلی با نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد بود، ولی از نظر سخت افزاری قدرت بیشتری نسبت به مدل SE ارائه می‌کند. حالا تصاویری از نمایشگر این آیفون ۱۲ جدید منتشر شده که ما را بیشتر با این مدل آشنا می‌کند

با توجه به شواهد و ادعای افشاگر این تصویر می‌توان دریافت اندازه نمایشگر این مدل و حاشیه ناچیزش به گونه‌ای است که به سادگی می‌توان از آن با یک دست استفاده کرد. طبق پیش‌بینی‌ها این آیفون ۱۲ ابعادی معادل با ۱۳۱ در ۶۴ میلی‌متر خواهد داشت و نمایشگر ۵.۴ اینچی آن هم از رزولوشن ۲۰۷۹ در ۹۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود که تراکم پیکسلی ۴۲۴ را به ارمغان می‌آورد.

این تلفن هوشمند از چیپست اختصاصی پنج نانومتری اپل A14 با همراهی ۲۲۲۷ میلی‌آمپر‌ ساعتی نیرو می‌گیرد. دوربین اصلی این مدل ترکیبی از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود. طبق تخمین‌ها قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل آیفون ۱۲ حدود ۶۹۹ تا ۷۴۹ دلار است.

اگرچه معرفی چنین موبایلی شاید در مرحله اول کمی غافل‌گیر کننده به نظر برسد، اما نمایشگر ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ خیلی هم با الگویی که کمپانی اپل اخیرا پیش گرفته تضادی ندارد. از طرفی پیش از این نیز شنیده شده بود اپل نسخه‌ای انعطاف‌پذیرتر از رابط کاربری آیفون را آماده کرده تا با نمایشگرهای کوچکتر هم سازگاری داشته باشد.

گفتنی است طبق گزارش‌های منتشر شده اپل برای رونمایی از نسل جدید تلفن‌های هوشمندش تاریخ ۸ سپتامبر (معادل با ۱۸ شهریور) را در نظر گرفته است. علاوه بر این گفته می‌شود سری ششم ساعت هوشمند اپل واچ هم همزمان با این موبایل‌ها رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohsen
    Mohsen | ۷ مرداد ۱۳۹۹

    شاید اندازه صفحه نمایش این گوشی بیشتر از ایفون se باشه اما احتمالا از نظر ابعاد گوشی، با هم برابرند حتی بعید نیست این گوشی کوچیکتر و خوش دست تر از آیفون اس ای باشه. به دلیل حاشیه‌های زیاد se...

  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۷ مرداد ۱۳۹۹

    جذاب؟

مطالب پیشنهادی