ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آنلاین برگزار می‌شود

شورای سیاستگذاری جشنواره وب و موبایل ایران با صدور اطلاعیه‌ای آغاز به کار فعالیت‌های سیزدهمین دوره این رویداد را اعلام کرد. در این اطلاعیه با تاکید بر شرایط خاص حاکم بر کشور به دلیل همه‌گیری ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۵

شورای سیاستگذاری جشنواره وب و موبایل ایران با صدور اطلاعیه‌ای آغاز به کار فعالیت‌های سیزدهمین دوره این رویداد را اعلام کرد. در این اطلاعیه با تاکید بر شرایط خاص حاکم بر کشور به دلیل همه‌گیری کرونا و مشکلات اقتصادی، برگزاری پرقدرت جشنواره همچون سال‌های گذشته، با راه‌ و ‌روش‌های تازه و استفاده حداکثری از زیرساخت‌های آنلاین به‌منظور مشارکت حداکثری فعالان وب و موبایل ایران از سراسر کشور به عنوان اولویت اصلی امسال معرفی شده است.

در متن این بیانیه با اشاره به چالش‌هایی که ایران در سال ۹۹ با آنها مواجه شده است اعلام شده که برگزاری برخی از رویدادهای اکوسیستم استارتاپی ایران با مشکل مواجه شده و از همین رو برگزار کنندگان جشنواره وب و موبایل ایران، درصورت باقی ماندن شرایط فعلی جامعه، تصمیم به برگزاری آنلاین  سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران گرفته‌اند. در این بیانیه البته با اشاره به کورسوهای امیدی که برای بهبود اوضاع وجود دارد اعلام شده که برگزاری آنلاین این موضوع صد درصدی نیست.

در این بیانیه به نقش‌آفرینی کسب‌ و کارهای آنلاین‌ در روزهای سخت مردم نیز اشاره شده است: «کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، کمک به انجام امور روزمره، بهبود سطح بهداشت در تجارت روزانه، اطلاع‌رسانی و مشارکت در کمپین‌ها اجتماعی مرتبط با کرونا، تعریف استانداردهای بهداشتی در محیط کسب‌وکار و از همه مهم‌تر کمک به ارتباط بهتر و بیشتر مردم در روزهای قرنطینه؛ تنها بخشی از ظرفیت‌های فضای کسب‌وکاری نوآور کشور است که نوید آینده‌ای روشن‌تر را در این حوزه می‌دهد.»

چالش‌های قدیمی و ورود نسل جدید: دو محور جشنواره سیزدهم

جشنواره وب و موبایل ایران محور اصلی سیزدهمین دوره خود را از یک سو، برطرف ساختن کاستی‌ها و چالش‌هایی قرار خواهد داد که در بیانیه پایانی سال گذشته بر آن‌ها تاکید شده است و از طرف دیگر تلاش دارد نسل تازه اکوسیستم کسب‌وکارهای آنلاین کشور را حمایت کند تا مسیر توسعه این فضای نوآور با ایده‌ها و انگیزه‌های جدید به پیش رود.

مقرر شده طی چند هفته‌ آینده برنامه اجرایی کامل سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به اطلاع عموم علاقه‌مندان خواهد رسید. تیم برگزاری این رویداد تلاش دارد امسال رویدادی متفاوت و آنلاین برگزار کند. این تیم همچنین اعلام کرده‌اند بدیهی است که در صورت تغییر شرایط کشور در ماه‌های پیش‌رو، برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای تغییر خواهیم داد تا مراسم اختتامیه به مانند سال‌های قبل به شکل حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود: «اما تا زمان حصول اطمینان کامل از تامین سلامتی شرکت‌کنندگان، همه فرآیند‌ها و بخش‌های جشنواره و اختتامیه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد».

می‌توانید گزارش برندگان رویداد سال گذشته را نیز در این لینک مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی