ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Marshmello Music Dance؛ مارشملو حالا روی موبایل

با آن ده میلیون کاربرِ فورتنایتی که به تماشای کنسرت مجازی مارشملو نشستند، منطقی بود یک روزی Marshmello Music Dance را ببینیم. نه اینکه مارشملو با این کنسرت مجازی به محبوبیت رسید. تا قبل از این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

با آن ده میلیون کاربرِ فورتنایتی که به تماشای کنسرت مجازی مارشملو نشستند، منطقی بود یک روزی Marshmello Music Dance را ببینیم. نه اینکه مارشملو با این کنسرت مجازی به محبوبیت رسید.

تا قبل از این ایونت هم او یکی از معروف‌ترین دی جی‌های دنیا بود اما این کنسرت مجازی روی دیگری از محبوبیت مارشملو را نشان داد و شاید Marshmello Music Dance نتیجه همین اتفاق باشد.

Marshmello Music Dance به عنوان بازی رسمی مارشملو، تلاش کرده تا با افزودن عنصرِ تعامل شکل متفاوتی از ارتباطِ بین موزیک‌های این دی جی محبوب و مخاطب را به وجود بیاورد.

بازی مارشملو

در واقع مشابه بقیه بازی‌های موزیکال، هر مرحله مربوط به یک موسیقی بوده و این بازیکن است که باید با انجام کارهایی آهنگ را بنوازد. حالا این کارها در Marshmello Music Dance چه هستند؟ پریدن روی سطوح.

بازی مارشملو برای گیم‌ پلی‌اش Tiles Hop را به عنوان منبع الهام خودش هدف قرار داده و اگر در Tiles Hop باید با یک توپ روی سطوح می‌پریدید تا افکت‌هایی صوتی متناسب با موسیقی پخش شوند حالا همین کار را با یک شخصیت انجام می‌دهید.

با وجود این شباهت خیلی زیاد، بازی دو تفاوت با Tiles Hop دارد که یکی از آن‌ها تا حدی باعث شده Marshmello Music Dance مسیرش را از بقیه موزیکال‌های موبایل جدا کند و دیگری هم صرفا جنبه ظاهری دارد.

تفاوت ظاهری به حرکات موزون شخصیت‌ها برمی‌گردد، از همان ابتدا و هنگام پرش کاراکتری که در اختیار دارید حرکت‌هایی انجام می‌دهد و این باعث شده تا بازی حداقل از آن سادگی Tiles Hop فاصله بگیرد.

اما دومین و مهمترین تفاوت بازی به خود مارشملو مربوط می‌شود. اگر یک بازی سلبریتی محورِ رسمی به محبوبیت می‌رسد، بعضا به این خاطر است که منِ مخاطب می‌توانم با ویژگی‌ها یا آثار او تعامل برقرار کنم.

دیجی مارشملو

به همین خاطر هم می‌شود تجربه Marshmello Music Dance را پیشنهاد داد. گیم پلی بازی چیز جدیدی برای ارائه ندارد و صرفا نسخه انسان شده Tiles Hop با انیمیشن‌های رقص شخصیت‌ها است.

با این وجود بازی مارشملو می‌تواند همچنان سرگرم کننده باشد، چون این اجازه را به بازیکن می‌دهد تا با آهنگ‌های یکی از دی جی‌های معروف تعامل برقرار کند و خودش به شکلی متفاوت باعثِ نواختنِ آن‌ها بشود.

بنابراین Marshmello Music Dance را به دو دسته از بازیکن‌ها پیشنهاد می‌کنم. اگر کارهای مارشملو را شنیده‌اید و حالا دوست دارید با آن‌ها و در قالب یک بازی موبایل سرگرم شوید بازی مارشملو را از دست ندهید.

اگر هم از آن دسته بازیکن‌هایی هستید که از آهنگ‌های آرامش بخش بازی‌های موزیکال خسته شده‌اید و به دنبال موسیقی‌های ریتمیک‌تر در این سبک می‌گردید، Marshmello Music Dance به‌خاطر پلی لیستش می‌تواند این انتظار را برآورده کند.

Marshmello Music Dance

Marshmello Music Dance

سازنده: Gamejam قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 214.5 / 104.83 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • negin sherkati
    negin sherkati | ۱۷ آذر ۱۳۹۹

    اینبازی خیلی جذابه

مطالب پیشنهادی