ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی M01 Core معرفی شد؛ موبایل ۷۵ دلاری با اندروید Go

سامسونگ به معرفی گوشی‌های ارزان قیمت ادامه می‌دهد و پس از گلکسی A01 Core، این بار نوبت به گلکسی M01 Core با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار رسیده است. محصولات سری Core سامسونگ با قیمت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۶

سامسونگ به معرفی گوشی‌های ارزان قیمت ادامه می‌دهد و پس از گلکسی A01 Core، این بار نوبت به گلکسی M01 Core با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار رسیده است.

محصولات سری Core سامسونگ با قیمت پایینی به فروش می‌رسند و کاربران از چهارشنبه همین هفته می‌توانند در هند جدیدترین عضو این خانواده را خریداری کنند. گلکسی M01 Core در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز قابل سفارش خواهد بود و همانطور که از یک دستگاه اقتصادی انتظار می‌رود، از سیستم عامل اندروید گو بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند جدید به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده و سامسونگ برای آن چیپست مدیاتک MT6739 را در نظر گرفته است. انرژی این محصول توسط یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی تکی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده کنند.

گلکسی M01 Core

نسخه پایه گلکسی M01 Core سامسونگ از ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و البته می‌توان با پرداخت هزینه بیشتر، مدل مجهز به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را تصاحب کرد. با توجه به سیستم عامل اندروید گو، نسخه پایه با ‍۱ گیگابایت رم و قیمت ۷۵ دلار عملکرد قابل قبولی خواهد داشت، اما مدل دوم با قیمت ۸۵ دلار، ارزش خرید بالاتری دارد.

گلکسی M01 Core

به گفته سامسونگ، این گوشی هوشمند ارزان قیمت تا ۱۱ ساعت شارژدهی دارد. این دستگاه تجربه کاربری خاصی، «Made for India» را در اختیار اولین خریداران گوشی‌های هوشمند در هند قرار می‌دهد. برخی از ویژگی‌های این دستگاه را مدیریت هوشمند حافظه با امکان شناسایی خودکار تصاویر تکراری و کلیپ‌بورد متفاوت آن تشکیل می‌دهند.

گلکسی M01 Core

اگر بدنبال دستگاه بزرگتر اما گرانتری هستید، می‌توانید گلکسی M01 با نمایشگر ۵.۷ اینچی و دوربین اصلی دوگانه را سفارش دهید. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ مجهز شده و دارای ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. سامسونگ این دستگاه را با قیمت ۱۲۰ به فروش می‌رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی