ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر رسمی رویداد آنپکد سامسونگ منتشر شد [تماشا کنید]

سامسونگ هفته آینده از ۵ محصول جدید رونمایی خواهد کرد و حالا این کمپانی کره‌ای تیزر رویداد آنپکد خود را منتشر کرده است. پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد ماه از جدیدترین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

سامسونگ هفته آینده از ۵ محصول جدید رونمایی خواهد کرد و حالا این کمپانی کره‌ای تیزر رویداد آنپکد خود را منتشر کرده است.

پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد ماه از جدیدترین و قدرتمندترین فبلت خود یعنی گلکسی نوت ۲۰ اولترا رونمایی خواهد کرد که البته نسخه استاندارد این گوشی هوشمند نیز در رویداد آنپکد حضور خواهد داشت. در تیزر رسمی که اخیرا این کمپانی منتشر کرده، بار دیگر رونمایی از ۵ دستگاه تایید شده است.

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده و با مشخصات آن‌ها آشنا هستیم. گلکسی نوت ۲۰ به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن 1080p و رفرش ریت ۶۰ هرتز مجهز می‌شود، در حالی که برادر بزرگتر آن از نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن +WQHD بهره می‌برد که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد.

نسخه استاندارد یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و گلکسی نوت ۲۰ اولترا به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود سامسونگ برای این محصولات چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس یا اگزینوس ۹۹۰ درنظر بگیرد.

در کنار این گوشی‌های هوشمند، سامسونگ از گلکسی زد فولد ۲ و تبلت‌های سری گلکسی تب S7 نیز رونمایی خواهد کرد. این محصولات به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می‌شوند و احتمالا با قیمت بالایی نیز به فروش می‌رسند. دیگر دستگاه حاضر در این مراسم، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ خواهد بود که اخیرا ویدیویی از آن منتشر شده است.

این ساعت هوشمند سامسونگ مانند اپل واچ قادر به تشخیص سقوط کاربر بوده و همچنین از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی می‌کند. آخرین محصول موجود در رویداد آنپکد سامسونگ، هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو خواهد بود. این دستگاه طراحی شبیه به لوبیا دارد و از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی