ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نوبیا از موبایل گیمینگ رد مجیک 5S و یک ساعت هوشمند رونمایی کرد

اواخر اسفند ماه بود که موبایل گیمینگ رد مجیک 5G از سوی کمپانی نوبیا معرفی شد، و حالا فرصت آن را داشتیم تا با سری جدید رد محیک 5S آشنا شویم که مجهز به سیستم خنک‌کننده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

اواخر اسفند ماه بود که موبایل گیمینگ رد مجیک 5G از سوی کمپانی نوبیا معرفی شد، و حالا فرصت آن را داشتیم تا با سری جدید رد محیک 5S آشنا شویم که مجهز به سیستم خنک‌کننده ارتقا یافته و از جنس نقره است.

می‌توان گفت تقریبا تمام مشخصات سخت افزاری و ظاهر و ابعاد این موبایل فرقی با نسخه قبلی‌اش ندارد؛ در واقع بزرگ‌ترین تغییری که در این زمینه انجام شده ارتقای سیستم خنک‌کننده‌ای است که حالا از جنس نقره طراحی شده و باعث می‌شود سیستم در شرایط اجرای بازی‌های سنگین در طولانی مدت و حتی همزمان با شارژ، حرارت کمتری تولید کند. سرعت گردش فن خنک‌کننده جای‌گذاری شده در این موبایل هم تا ۱۵ هزار دور در دقیقه افزایش یافته است.

نمایشگر این موبایل گیمینگ از نوع امولد با اندازه ۶.۶۵ اینچ بوده که رزولوشنی برابر با +FHD ارائه می‌کند و حاشیه‌های بسیار ناچیزی دارد. نرخ رفرش این صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز بوده و نرخ لمس انگشت هم تا ۲۴۰ هرتز بالا رفته است. تریگرهای اضافی و لمسی تعبیه شده در کناره بدنه دستگاه هم نرخ لمس بالاتر ۳۲۰ هرتز را ارائه می‌کنند تا بتوان از آنها به بهترین نحو ممکن در بازی‌های ویدیویی رقابتی استفاده کرد.

نوبیا رد مجیک 5S از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با همراهی ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیرو می‌گیرد. برای عمر بهتر دستگاه جهت تجربه طولانی مدت گیمینگ، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ ۵۵ واتی نیز تعبیه شده است. این موبایل در سه مدل ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۴۲ دلار، ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۲۸ دلار و ۱۶ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۱۵ دلار اوایل ماه آگوست راهی بازار چین و یک ماه بعد به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

علاوه بر رونمایی از موبایل گیمینگ رد مجیک 5S، نوبیا دو گجت پوشیدنی جدید به اسم‌های نوبیا واچ و هدفون‌های رد مجیک TWS را هم معرفی کرد. ساعت هوشمند جدید این کمپانی نمایشگری خمیده و ۴.۰۱ اینچی امولد داشته و در رنگ‌های مشکی، سبز و قرمز با قیمت ۲۵۵ دلار قابل خریداری خواهد بود.

ایربادهای رد مجیک TWS که عملا گیمرهای خریدار موبایل گیمینگ نوبیا را هدف قرار داده، با تجهیز به سیستم نورپردازی RGB و امکان شخصی‌سازی گیره نگه‌دارنده آن روی گوش، دکمه‌های لمسی و عمر باتری ۲۰ ساعته، با قیمت حدود ۴۲ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرشید یاری
    فرشید یاری | ۸ مرداد ۱۳۹۹

    شتر در خواب بیند پنبه دانه
    فقط باید حسرتشون رو خورد با دلار الان

مطالب پیشنهادی