ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل کابل تاندربولت ۳ پرو را ۱۲۹ دلار می‌فروشد

اپل یک کابل تاندربولت جدید را وارد فروشگاه آنلاین خود کرد. کابل تاندربولت ۳ پرو این شرکت دو متر طول دارد و با قیمت بسیار بالای ۱۲۹ دلار فروخته می‌شود. این کابل اپل طراحی بافت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۰

اپل یک کابل تاندربولت جدید را وارد فروشگاه آنلاین خود کرد. کابل تاندربولت ۳ پرو این شرکت دو متر طول دارد و با قیمت بسیار بالای ۱۲۹ دلار فروخته می‌شود.

این کابل اپل طراحی بافت مانند دارد و به رنگ مشکی است. این محصول از خروجی دیسپلی پورت و USB 3.1 Gen 2 با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و سرعت استاندارد تاندربولت ۳ در میان دستگاه‌های سازگار با آن به ۴۰ گیگابیت بر ثانیه نیز می‌رسد. این کابل قیمت بسیار بالایی دارد و اگر وارد بازار کشورمان شود، بیش از ۳ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

با وجود چنین قیمت بالایی، نمی‌توان در بازار کابلی ارزان‌تر با این ویژگی‌ها پیدا کرد. به نظر می‌رسد این کابل ماه گذشته و پس از اینکه همراه با نمایشگر Pro Display XDR در اختیار خریداران قرار گرفت، بی سر و صدا وارد بازار شد. ظاهرا یکی از دلایل قیمت بالای این کابل، مربوط به عدم افت سرعت با وجود ۲ متر طول می‌شود.

کابل تاندربولت ۳ پرو

اپل در فروشگاه خود کابل ‌۲ متری تاندربولت ۳ «بلکین» را نیز به فروش می‌رساند که قیمت آن ۷۹.۹۵ دلار است، با این وجود این محصول از دیسپلی پورت یا USB 3.1 پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین شما تنها می‌توانید از آن در دستگاه‌هایی که از تاندربولت ۳ پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. با توجه به این موضوع، اگر این کابل برای اتصال مک بوک پرو به داک تاندربولت یا GPU خارجی مورد استفاده قرار بگیرد، سرعت آن حداکثر به ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

اگر به کابل ۲ متری نیاز ندارید و نمی‌خواهید ۱۲۹ دلار برای خرید کابل تاندربولت ۳ پرو هزینه کنید، می‌توانید کابل عادی این شرکت با طول ۰.۸ متر را بخرید. این کابل قیمتی برابر با ۳۹ دلار دارد و امکانات مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد، بنابراین با پرداخت پول بیشتر به کابل بلندتری دست پیدا خواهید کرد که شاید چندان موردنیازتان نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • yashar1
    yashar1 | ۸ مرداد ۱۳۹۹

    باید قبول کنیم محصولات اپل به عنوان محصولات پرمیوم و گران قیمت هستند و برای طبقه متوسط ساخته شدن البته متوسط اونا ک میشه طبقه مرفه ما

    • noisymind
      noisymind | ۸ مرداد ۱۳۹۹

      یه جورایی آره و حتی قشر پایین اونها. شما اکثر فیلمهای خارجی و نگاه میکنی دست همه مثلا آیفون هست و اصلا یه چیز خیلی عادی هست و پز دادن نداره! ولی اینجا شده یک کالای لوکس! که اگه وارد کشور بشه دولت در تامین غذای مردم میمونه!!

      • ali_mlk
        ali_mlk | ۸ مرداد ۱۳۹۹

        اتفاقا حتی توی آمریکا هم آیفون جدید لاکچری محسوب میشه و باهاش پز میدن به بقیه،اونا توی فیلم هاست و اکثرا جنبه تبلیغاتی دارن

      • Arsin
        Arsin | ۸ مرداد ۱۳۹۹

        یه نکته ای که فراموش کرده اید. بهتر است عبارت "شخصیت‌های منفی سینمایی حق استفاده از آیفون را ندارند" را در گوگل جستجو کنید. در این موارد ترفندهای تبلیغاتی را ندید نگیرید. شما همین فیلم و سریال را در کره جنوبی ببنید فقط گوشی سامسونگ خواهید دید. در چین ممکن است فقط محصولات چینی باشد.

  • فرید
    فرید | ۸ مرداد ۱۳۹۹

    از فردا با هشتگ لاکچری سلفی میزارن باهاش هم هم‌میهنان عزیز

مطالب پیشنهادی